Stosik 12/2011

Grudzień zbliża się wielkimi krokami a wraz z nim idą święta - najcudowniejszy okres w ciągu roku. Co prawda nauczyciele nie poczuli jeszcze  owej magi i uporczywie gnębią nas nawałem szkolnych obowiązków, ale zdarzają się jednak cudowne dni podczas, których nie trzeba robić absolutnie nic - co jeszcze nie tak dawno byłoby nie do pomyślenia. Ogółem rzecz biorąc - wszystko płynie swoim torem może nie do końca po mojej myśli, ale jednak w sposób, który można uznać za przystępny. 
Nie przedłużając jednak - nowy stosik!

Od góry:

1. Kwiaty od Artiego - Bridget Asher - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Otwarte. Może nie do końca spełnił on moje czytelnicze wymagania, ale z czystym sumieniem można go nazwać przyjemnym umilaczem czasu. Recenzja tutaj.
2. Carol. Opowieść wigilijna - Bob Hartman - egzemplarz otrzymany od Sztukatera. Uwielbiam "Opowieść wigilijną" w oryginalnej wersji, więc mam dobre przeczucia.
3. Neva - Sara Grant - zakup własny w trakcie Targów Książek. Promocja niemal 50-procentowana, aż żal było nie wziąć! A, że antyutopje uwielbiam, nie mogłam się powstrzymać przed zakupem!
4. Błękit szafiru - Kerstin Gier - również zakup własny podczas targów. Wszyscy tak wychwalali, poza tym pierwsza część niezmiernie przypadła mi do gustu, więc nie mogłam nie zakupić kontynuacji.
5. Madame Hemingway - Paula McLain - twórczość pana Hemingway'a co prawda nie bardzo wpasowała się w mój gust, ale pozycja i tak zapowiada się niezwykle zachęcająco. Egzemplarz od wydawnictwa Bukowy Las
6. Anielski ogień - Courtney Allison Moulton - również podarunek od wydawnictwa Bukowy Las. Słyszałam wiele pochlebnych opini, mam nadzieję, że mi również przypadnie do gustu.
7. Top modelka. W sidłach kariery - Richard Green - wielki zawód. Pozycja czytana przeze mnie obecnie. Spodziewałam się czegoś o wiele, wiele lepszego, ale cóż. Egzemplarz od Sztukatera.
8. Niebieski ptak - Piotr Wojasz - literatura polska zawsze stanowi dla mnie niespodziankę. Nie wiem czego mogę się spodziewać, ale mam raczej dobre przeczucia. Egzemplarz od wydawnictwa Videograf II

11 comments

  1. super stosik! Szczególnie zazdroszczę Nevy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stosik ;) Ciekawi mnie Neva Pozdrawiam :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Również strasznie zazdroszczę Ci Nevy :( choc reszta też wydaje się bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stos! Najbardziej zazdroszczę "Błękitu Szafiru" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny stosik! Trylogię Czasu od pani Kerstin Gier bardzo, ale to bardzo sobie cenię. Czerwień Rubinu czytałam już z trzy razy w całości, dwójkę dopiero dwa razy. Anielski ogień mi się spodobał.
    Życzę dużo wolnego czasu na czytanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach i jeszcze oczywiście Neva! Jako antyutopia nawet ciekaw się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miły stos.
    Strasznie jestem ciekawa "Nevy". Poza tym "Madame Hemingway" zbiera same pozytywne recenzje, czekam więc i na Twoją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, szkoła teraz wyjątkowo daje się we znaki..

    Stosik cudny! Czekam na recenzję "Top modelki", ale widzę, że niczego dobrego po tej książce mam się nie spodziewać :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności, same perełki. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik! Mam kilka pozycji :) Zdecydowanie zazdroszczę "Błękitu szafiru". Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala