Stosik 07/2011

Patrzę za okno i nareszcie czuję wakacje pełną piersią. Czy u Was też słońce świeci tak intensywnie, że aż żal siedzieć Wam w czterech ścianach a równocześnie na samą myśl o wysokiej temperaturze robi się Wam słabo? Po cudownym dniu spędzonym na łonie natury z książką w dłoniach, naładowałam wreszcie akumulatory i jestem pełna niespożytej energii. Dzisiaj jednak recenzja się nie pojawi, jutro zresztą pewnie również gdyż moja kochana M. obchodzi słodką siedemnastką i trzeba to jakoś uczcić. Ale za to na pocieszenie niewielki stosik.

 Od góry:

 1. Poszła na całość - Meg Cabot (Pożyczona od mojej kochanej M. Recenzję możecie przeczytać tutaj)
2. Wiktoriańska herbaciarnia - Debbie Macomber (Otrzymana od wyd. Mira)
3. W cieniu klątwy - Alyson Noël ( Otrzymana od grupy wydawniczej Publicat SA. Czytana obecnie)
4. Kuszona - P.C. Cast i Kristin Cast (Pożyczona od M.)
5. Przebudzenie - Katarzyna Zyskowska-Ignaciak (Otrzymana od księgarni Matras. Recenzja tutaj

5 comments

  1. Stosik świetny a pogoda u mnie również upalna. W końcu:)). Pozdrawiam i życzę dobrej zabawy na urodzinkach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, pogoda się cudna zrobiła:) A ze stosiku ta herbaciarnia wydaje się być lekka a ciekawa...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny stos. Po dwie z książek raczej nie sięgnę, ale po resztę się zobaczy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny stosik. Szczególnie zaciekawiła mnie ta "Wiktoriańska herbaciarnia" - chętnie przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala