Podsumowanie maja 2012

Maj zdecydowanie jest tym miesiącem, na który zawsze czekam z utęsknieniem. Zamieszanie związane z maturami sprawia, że nauczyciele chwilowo odpuszczają sobie znęcanie się nad młodszymi rocznikami. Dodatkowo sporo klas wyjeżdża na wycieczki co z kolei wiążę się ze sporą liczbą zastępstw. Słowem, panuje względny, szczególnie jak na tę porę, luz. W tym roku nie wpłynęło to jednak jakoś szczególnie na liczbę przeczytanych przeze mnie książek, o czym jednak trochę później.

Maj był bardzo ważnym miesiącem dla bloga, gdyż obchodził swoje pierwsze urodziny. Wciąż nie do końca mogę w to uwierzyć Moi drodzy! Statystyki wyglądają dosyć korzystnie. Odwiedziliście Zlodziejkeksiazek 3089 razy, czyli więcej niż w kwietniu. Najchętniej zaglądaliście na post tyczący się urodzin bloga (aż 414!), był on również postem postem najliczniej komentowanym.
Ilość przeczytanych książek: 9 O jedna książka mniej niż poprzednio, no ale książka książce nie równa
Ilość zrecenzowanych książek:
I tutaj zupełnie nie wiem co się stało. W czerwcu trzeba będzie naprawic ten karygodny błąd. 
Najlepsza książka:
Trylogia "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins
Największe rozczarowanie: -
Brak!
Wyzwanie "z półki":
Duma miesiąca! Wreszcie wyzwanie ruszyło z martwego punktu.
Wyzwanie "czytam Kingiem": -
Wyzwanie "wyciągnięte z półki życie"; -

Na samiutkim końcu pragnę Was zachęcić do zaglądnięcia na podstronę Sprzedaż. Ostatnio robiłam porządki i znalazło się kilka pozycji, dla których chętnie znalazłabym nowy dom.

10 comments

  1. A Igrzyska wciąż na mnie czekają. Świetne wyniki, oby były jeszcze lepsze w czerwcu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezły wynik:) O wiele lepszy od mojego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest źle :) trzymam kciuki za czerwiec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wynik, oby było jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podsumowanie jak najbardziej pozytywne - mnie właściwie w miesiącu odwiedza podobna liczba osób ;) 4 zrecenzowane książki to i tak dużo - mnie zdarzało się mniej... *rumieni się*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik - pozdrawiam :)
    ZAPRASZAM NA MOJĄ PIERWSZĄ ROZDAWAJKE

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w maju też przeczytałam około dziewięciu książek, niestety - zrecenzowałam też jakby trochę mniej niż chciałam xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super wyniki ;3 Trzymam kciuki za czerwcowe recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala