Zapowiedzi (2)

Szkoła wyciska ze mnie wszystkie soki. Naprawdę, momentami nie mam już siły nawet na to żeby sięgnąć po jakąś książkę co wcześniej nigdy nie miało miejsca.  Potrzebuję dłuższego wolnego i odrobiny dystansu do szkoły i wszelkich obowiązków z nią związanych. Święta nadchodźcie szybciej!

*

Złodziejka mojej córki - Rexanne Becnel
wyd. Prószyński i S-ka
20 listopad

Czy można się pogodzić ze śmiercią dziecka i wybaczyć osobie, która ją spowodowała?

Diane nie potrafi zapomnieć swojej córki, ani wybaczyć Robercie Fenner, przez którą ją straciła. Sześć lat po wypadku Diane odkrywa, że Roberta ma ponownie trafić do więzienia, zostawiając swoją czteroletnią córkę pod opieką państwa. Diane nie ma wątpliwości: zabójczyni Alyssy jest jej winna dziecko. Nie spodziewa się, że pokocha Lisę jak własną córkę.

Roberta nigdy nie przestała kochać córki ani nie pozbyła się poczucia winy z powodu zaniedbań w roli matki. Po wyjściu z więzienia rozpoczyna poszukiwania Lisy. Zawsze wyobrażała sobie, że jej córka trafiła pod opiekę porządnych ludzi, których życia nie zamierza burzyć. Gdy jednak dowiaduje się, że adopcyjną matką Lisy została kobieta, na której córkę sprowadziła śmierć, zaczyna się obawiać najgorszego. Czyżby Diane szukała zemsty kosztem bezbronnego dziecka?


Ambasadorowie - Henry James
wyd. Prószyński i S-ka
20 listopad

Amerykanin w Paryżu! według Henry`ego Jamesa.

Paryż - symbol cywilizacji, sztuki, miłości i dekadencji, miejsce, gdzie normy moralne pękają jak bańka mydlana, i Ameryka - purytańska, praktyczna i na swój sposób niewinna. Henry James, wnikliwy badacz różnic międzykulturowych, na tym kontraście buduje swą opowieść o człowieku, który przybył z Nowego Świata do Paryża, aby ratować przed rzekomym zepsuciem syna przyjaciółki, i który odnalazł tam łagodną i niespodziewaną słodycz dojrzałego życia.


Okrutne oskarżenie - Fern Michaels
wyd. Świat Książki
21 listopad

W olśniewającej nowej powieści autorki z pierwszego miejsca listy bestsellerów New York Timesa kobieta zniszczona przez zdradę rozpoczyna śmiałą walkę o sprawiedliwość...

Straciła wszystko...
Kate i Alex Roketowie są szczęśliwym małżeństwem, mają wspaniały dom. Kate nie może mieć dzieci, więc razem z Aleksem dbają o Sarę i Emily, córki ich przyjaciół, Dona i Debbie Winterów, jak o własne.
Oprócz nadziei...
Po jednym telefonie wszystko się zmienia. Sara oskarża Aleksa o potworny czyn, który staje się powodem rozpadu przyjaźni obu par. Kate przygląda się bezradnie, jak jej niewinny mąż zostaje skazany i wtrącony do więzienia. Jednak kiedy spada na nią jeszcze większa tragedia, smutek Kate zmienia się w złość. Kate odkrywa wewnętrzną siłę, jest zdeterminowana, aby oczyścić imię męża i zrujnować tych, którzy zniszczyli ich wspólne życie. Największym wyzwaniem Kate będzie jednak pomścić Aleksa tak, żeby nie stracić szansy na nową przyszłość i wspaniałą nową miłość...


W najciemniejszym kącie - Elizabeth Haynes
wyd. Papierowy Księżyc
19 listopad

„W najciemniejszym kącie” to niezapomniany thriller psychologiczny, który zachwyca misternie skonstruowaną intrygą i mistrzowskim budowaniem napięcia. Książka przedstawia wiarygodny obraz chorobliwej obsesji, który na długo pozostaje w pamięci czytelnika.

Catherine Bailey jest singielką wystarczająco długo, by na pierwszy rzut oka rozpoznać smakowity kąsek. Lee – wspaniały, charyzmatyczny i spontaniczny – wydaje się mężczyzną idealnym. Znajomi Catherine, którzy po kolei ulegają jego urokowi, również podzielają tę opinię.
Wkrótce jednak Lee ujawnia swoje prawdziwe oblicze, a miejsce czułości i namiętnego seksu zajmuje chorobliwa zazdrość. Choć nieprzewidywalność mężczyzny i jego bezwzględne dążenie do sprawowania kontroli zaczynają przerażać Catherine, nikt nie traktuje poważnie jej obaw. Zdesperowana dziewczyna, coraz bardziej odizolowana, uwięziona w najciemniejszym kącie własnego świata, drobiazgowo obmyśla plan ucieczki...

9 comments

  1. Hm, tym razem nic dla mnie :/ Szkoda.
    Zapraszam na recenzje-literackie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O bosze, chcę Ambasadorów, koniecznie!! Błogosławione niech będzie wyd Prószyński i S-ka, bo wydają Jamesa! *_*
    I W najciemniejszym kącie tez mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ogromnie ciekawa książki "Złodziejka mojej córki", która również pojawiła się w zapowiedziach na moim blogu, ponieważ nieźle mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego zestawienia wszystkie tytuły chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niestety nic dla siebie nie znalazłam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. tytuły nie na moje klimaty - nic tym razem dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. "Złodziejkę książek"- koniecznie zdobyć :)
    "Okrutne oskarżenie"- mam :)
    "W najciemniejszym kącie"- w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nic mnie nie zaciekawiło. Może innym razem

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ze mnie też szkoła wyciska soki. trenuję narciarstwo, w związku z czym 2 tygodnie temu pojechałam na tydzień na obóz treningowy, przez co zrobiy się zaległosci, a spraw na bieżąco też jest strasznie dużo. Dzisiaj miałam 3 sprawdzany, a o zadaniach domowych już nie wspomnę -,-
    bardzo ciekawe zapowiedzi. praktycznie wszytsko mnie zainteresowało! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala