Książki poszukują nowego domu

Moi Drodzy świąteczne porządki nie ominęły chyba nikogo. I choć czynność ta budzi moje szczere przerażenie, staram się łączyć przyjemne z pożytecznym - podczas gdy tak zwana brudna robota spada na moją kochaną i jedyną w swoim rodzaju siostrzyczkę ja powoli, bez pośpiechu sprzątam regałowe półki. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu odkryłam, że część książek absolutnie nie zmieści się już na mojej półce, poza tym szczerze wątpię bym ponownie po nie sięgnęła. Dlatego też postanowiłam zorganizować małą wyprzedaż.

Do każdej kwoty należy doliczyć około 5 złotych za przesyłkę! 

Cena nie jest ostateczna, możliwość negocjacji 

Dotyk Julii - Tahereh Mafi (który nie załapał się na zdjęcie) - stan idealny, ani razu nie czytana, "podwojony egzemplarz" ;)  18 zł

Śmiertelne napięcie -  Alex Kava - stan bardzo dobry, raz czytana 14 zł

Straż - Marianne Curley - stan bardzo dobry, raz czytana 20 zł (oba tomy serii 30 zł)

Mrok - Marianne Curley - stan bardzo dobry, raz czytana 20 zł (oba tomy serii 30 zł)

Mroczny kochanek - J.R. Ward - stan bardzo dobry, raz czytana 15 zł (wszystkie tomy serii  50 zł )

Ofiara krwi - J.R. Ward stan bardzo dobry, raz czytana 15 zł (wszystkie tomy serii 50 zł  )

Wieczna miłość - J.R. Ward - stan bardzo dobry, raz czytana 15 zł (wszystkie tomy serii  50 zł  )

Wampirze serce  - J.R. Ward - stan dobry (bardzo delikatna rysa na grzbiecie, skaza fabryczna), raz czytana 15 zł (wszystkie tomy serii  50 zł  )

Anielski ogień - Courtney Allison Moulton - stan bardzo dobry, raz czytana 17 zł

Blask - Alexandra Adorneto - stan bardzo dobry, raz czytana 17 zł

Szmaragdowy atlas. Księgi Początku - John Stephens - stan bardzo dobry 17 zł

Mały brat - Cory Doctorow - stan bardzo dobry, raz czytana 10 zł

Top modelka. W sidłach kariery - Richard Green - stan idealny, raz czytana 10 zł

Listy - J.R.R. Tolkien - stan bardzo dobry, ani razu nie czytana (skaza wydawnicza) 30 zł

Smutna historia braci Grossbart - Jesse Bullington - stan idealny, raz czytana 20 zł

Pani Shaladoru - Anne Bishop - stan dobry (delikatne zagięcie na tylnej okładce powstałe przez niezawodną Pocztę Polską) 18 zł

Pomiędzy - Tara Hudson - stan bardzo dobry, raz czytana 19 zł

Pełnia księżyca - Rachel Hawthorne - stan bardzo dobry, raz czytana 13 zł

Martwy i nieobecny - Charlaine Harris stan bardzo dobry, raz czytana 17 zł

Mroczny szept - Gena Showalter - stan bardzo dobry, raz czytana 17 zł

Upiorna szkoła - Lisi Harrison - stan bardzo dobry, raz czytana 14 zł

Wśród ukrytych. Wśród oszustów - Margaret Peterson Haddix - stan bardzo dobry, raz czytana 18 zł

Siłą trucizny - Maria V. Snyder - stan bardzo dobry, raz czytana  17 zł

Cień doskonały - Brent Weeks - stan bardzo dobry, raz czytana 10 zł

Oddech nocy - Lesley Livingston - stan bardzo dobry, raz czytana 18 zł

Santa Olivia - Jacqueline Carey stan bardzo dobry, raz czytana 18 zł

Triumf, Bitwa pod Assaye, 1803 - Bernard Cornwell - stan bardzo dobry, raz czytana 15 zł










13 comments

  1. Nie znalazłam nic dla siebie, ale zainteresowanym życzę udanych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, może skorzystam, kilka książek z tych mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na dwie książki bym się skusiła, ale kurcze wybrałaś czas gdy mam ograniczony czas i nie mogę negocjować:(

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie... A ja wypłukana z wszelkiej kasy:(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba porwę Ci Dotyk Julii, ale na razie się jeszcze zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A niech to... J.R. Ward do mnie szepcze... Szkoda tylko, że ja również jestem całkowicie spłukana po świątecznym szaleństwie...
    Ale sprawdzę pewnego dnia, może seria na mnie poczeka. :)
    U mnie również szykują się porządki. Na pewno nie tak ogromne, jak Twoje, lecz na pewno każdy coś dla siebie znajdzie.

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie nic nie kupuję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech... skorzystałabym, i to bardzo! Ale kasy brak...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sama próbuję sprzedać książki i coś Ci powiem - jest ciężko. Więc życzę dużo powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokusiłabym się o "Śmiertelne napięcie" Alex Kavy, ale mam dobre przeczucie, że otrzymam całą serię na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alex Kava to świetny wybór jednak juz mam :)Myśle o Santa Olivia oraz Siła trucizny. Ale jak mnie zobaczą z kolejną książką to chyba mnie wywalą z domu ;// Wesołych Świąt !!

    Yuumi;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyyyyyyle książek! Zastanowię sie jeszcze, interesuje mnie kilka pozycji...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłem zakupić ''Triumf'', ale zamówiłem już w Empiku, a nawet szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala