Zapowiedzi (8)

Niezmiennie zaskakuje mnie fakt, że druga część wolnego zawsze upływa mi zdecydowanie szybciej. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane, ale reguła ta sprawdza się w moim przypadku niestety w stu procentach. Tak, dobrze się domyślacie, dzisiaj ostatni dzień cieszę się wolnym, a jutro powracam do szkoły co, prawdę powiedziawszy, niekoniecznie napawa mnie optymizmem.

Pewną rekompensatą jest jednak fakt, że w tym tygodniu mój portfel nieco sobie odetchnie. Ilość premier które by mnie zainteresowały jest bowiem znacznie mniejsza niż ta z zeszłego tygodnia ;)

*

Żona idealna - Julia Llewellyn
wyd. Prószyński i S-ka
29 styczeń

Trudno jest być idealną żoną nieidealnego męża.

Jak zostać idealną żoną? Przede wszystkim trzeba pragnąć tego samego co mąż. Idealna druga żona powinna jeszcze zaprzyjaźnić się z pierwszą. W przeciwnym razie będzie z nią krucho! Lepiej też nie pytać męża, kiedy wróci do domu, ani gdzie się włóczył.

Młodziutka modelka Poppy zachodzi w ciążę z blisko pięćdziesięcioletnim żonatym mężczyzną, który porzuca dla niej rodzinę. Luke Norton nie jest zwykłym facetem przechodzącym kryzys wieku średniego, lecz gwiazdą popularnego programu informacyjnego. Przystojnego prezentera kocha cały naród! Tymczasem była żona uprzykrza mu życie serią poczytnych, złośliwych artykułów pod wspólnym tytułem: "Mój mąż, jego cizia i ja". Byłe i obecne kochanki Luke'a krążą wokół niego niczym żarłoczne piranie. Na domiar złego Poppy, świeżo upieczona mama, musi się pożegnać z obiecującą karierą modelki. W końcu postanawia tupnąć nogą i pokazać wszystkim, na co ją stać.


 Sekret drzewa oliwnego - Courtney Miller Santo
wyd.Wielka Litera
30 styczeń

Pięć pokoleń niezależnych kobiet i ich nieśmiertelne tajemnice. Przepaść, która dzieli matki i córki, jest tak głęboka, jak ich sekrety. W starej posiadłości Hill House w dolinie Sacramento mieszka pięć pokoleń kobiet rodziny Kellerów. Jednak życie we wspólnym domu otoczonym pięknym gajem oliwnym nie jest sielanką. Annę, Bets, Callie, Deb oraz Erin łączą więzy krwi, ale różnią charaktery, doświadczenia, ludzie, których spotkały na swojej drodze oraz tajemnice, które starają się ukryć przed sobą nawzajem. Kiedy w ich życiu pojawia się dr Hashmi, genetyk badający źródła długowieczności rodziny, kobiety boją się, że odkryje nie tylko sekret ich życiodajnych drzew oliwnych, ale także wtargnie w
ich pilnie strzeżony świat kobiet.


 Córka wiedźmy - Paula Brackston
wyd. Bellona
31 styczeń

W roku 2007 Elizabeth Anne Hawksmith przybywa do Wierzbowej Zagrody. W owym czasie ma 384 lata, lecz wygląda na osobę pięćdziesięcioletnią, silną i sprawną. Jest wyjątkowo niezależna, udaje się jej przeżyć zarazę, polowanie na czarownice i wojny, po to, by wreszcie uwolnić świat od zła. Świat przedstawiony od polowania na czarownice poprzez epokę wiktoriańską i okres I wojny aż po czasy współczesne. Mistrzowska dla tego gatunku powieść Pauli Brackston to jeden z najbardziej oryginalnych przykładów współczesnej literatury fantasy, w której wiedza magiczna przekazywana jest bezpośrednio z pokolenia na pokolenie.


 Ciemnorodni - Alison Sinclair
wyd. Bellona
31 styczeń

Ciemnorodni obawiają się magii oraz wszystkiego, co się z nią wiąże. Wierzą jednak, że magię można zabić - znika ona z powierzchni ziemi wraz z magiem, który się nią para. Ale czy uda im się ją pokonać? Rewelacyjna, trzymająca w napięciu pierwsza część trylogii – przez znawców określana jedną z najlepszych w dziejach fantasy! Przetłumaczona na wiele języków, pierwsze miejsce na listach bestsellerów.

22 comments

  1. "Żona idealna" mogło by być fajne. Reszta nie specjalnie dla mnie. Pozdrawiam :) zapraszam do mnie na: ja-ksiazkoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tydzień to taki oddech w noworocznych zapowiedziach i przynajmniej krótka chwila na zapełnienie portfela ;) Ale rzeczywiście "Żona idealna" zapowiada się ciekawie.

      Usuń
  2. Najbardziej zainteresowała mnie książka "Sekret drzewa oliwnego". Zapowiada się całkiem ciekawa lektura. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi fabuła przypomina trochę pewien film, który oglądałam dawno, dawno temu. Jestem ciekawa czy to mylne skojarzenie dlatego będę poszukiwać tego tytułu w jakiejś promocyjnej cenie :)

      Usuń
  3. Podzielam zdanie Nathalie - "Sekret drzewa oliwnego" to zdecydowanie lektura dla mnie :) Jednakże żaden film nie kojarzy mi się z jej fabułą... Podrzuć tytuł, gdybyś sobie przypomniała :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie m.in. na konkurs, gdzie do wygrania jest "Magiczny ogród", który to myślę mógłby przypaść Ci do gustu ;)

    http://kronikachomika.blogspot.com/2013/01/pierwsze-urodziny-bloga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją uwagę już jakiś czas temu zwrócili Jednorodni, poczułam to coś hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowała mnie książka Córka wiedźmy , z pewnością jej poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że mój portfel znów ucierpi. Same ciekawe pozycje się ukażą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sekret drzewa oliwnego i Córka wiedźmy zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Sekret drzewa oliwnego" niedługo będzie mój. Już nie mogę się doczekać lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie znalazłam nic dla siebie wśród ty książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie chyba nic z tego zestawu.. może ewentualnie "Ciemnorodni"..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nominowałam Cię do Liebster Blog.
      Szczegóły tutaj:
      http://wpapierowymswiecie.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html
      pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Dwie ostatnie pozycje są bardzo interesujące. :3 Chętnie bym się zapoznała. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Córka wiedźmy'' to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tych zapowiedziach nie widzę nic dla siebie i w gruncie rzeczy się cieszę - nie zbankrutuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przedstawionych książek najbardziej zaintrygowała mnie "żona idealna". Wprawdzie książki tego rodzaju rzadko czytam, jednakże jestem ciekawa opinii o tej pozycji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przedstawionych lektur moją uwagę najbardziej przykuli Ciemnorodni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem bardzo ciekawa "Sekretu drzewa oliwnego", nie bowiem będę ja miała i może będzie okazja podzielić się wrażeniami, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne nowości się szykują! :3 Z chęcią zapoznałabym się z "Żoną idealną : ))

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujące zapowiedzi. Nie powiem, że nie - z chęcią bym przeczytała te książki.

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie to zainteresowały mnie jedynie dwie książki wymienione na samym końcu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala