Zapowiedzi (10)

Tym razem będzie bez przydługiego wstępu. Cieszcie się nadchodzącym tygodniem moi drodzy, mam nadzieję, że trochę mniej intensywnym od tego mojego ;)

Na co najbardziej czekacie w tym tygodniu?  U mnie bezkonkurencyjnie wygrywa "Przysięga"

*

Przysięga - Kimberly Dertling
wyd. Amber
14 luty

Nominacja 2012 do nagrody YALSA przyznawanej przez stowarzyszenie amerykańskich bibliotek młodzieżowych

Słowa są najniebezpieczniejszą bronią..

Ludania, brutalny kraj z surowymi prawami i społeczeństwem podzielonym na klasy mówiące różnymi językami. Najmniejsze naruszenie zasad, nawet spojrzenie w oczy przedstawicielowi wyższej klasy, karane jest śmiercią - tak jak najmniejsza próba sprzeciwu wobec rządów bezwzględnej królowej.

Siedemnastoletnia Charlaina rozumie wszystkie języki. Przez całe życie z powodzeniem ukrywała ten śmiertelnie niebezpieczny dar - aż do dnia w którym spotyka Maxa. Przystojny, zagadkowy chłopak mówi językiem, jakiego wcześniej nie słyszała.
I zna jej tajemnicę...


 Macocha - Jadwiga Czajkowska
wyd. Prószyński i S-ka
12 luty

Życie bywa przewrotne. Iza zarzekała się, że nigdy nie wyjdzie za mąż wdowca... Miłość sprawia jednak, że musi zmienić zdanie. Biorąc ślub z Piotrem, w pewnym sensie zawarła transakcję wiązaną - została macochą. Ich jest troje, są rodziną, wprawdzie niekompletną, ale jednak, a ona jest... sama. Nie może po prostu wziąć magicznej gumki i za jej pomocą wymazać pamięci o Ewie, zmarłej poprzedniczce. Odczuwa jej obecność na każdym kroku, w dodatku, zdaje się, że komuś bardzo zależy, by zburzyć spokój w jej małżeństwie. Czy Izie uda się zostać chociażby namiastką rodzonej matki? Czy jej dotychczasowy hurraoptymizm pomoże pokonać komplikacje w nowym, zupełnie innym życiu. Czy Piotr, którego imię znaczy "opoka" rzeczywiście się nią okaże?

Ślub z wdowcem można porównać do wejścia do cudzej, jeszcze ciepłej pościeli. I szybko trzeba się zdecydować czy zaakceptować nieznany zapach, zmiętoloną przez kogoś obcego poduszkę, i się wyspać, czy też uciec gdzie pieprz rośnie i szukać innego posłania.


 Odnaleziony świat. Opowieść z tajemniczego Bombaju - Thrity Umrigar
wyd. Pascal
14 luty

CZTERY HISTORIE
CZTERY TAJEMNICE
CZTERY KOBIETY

Kiedyś były nierozłączne. Pełne zapału i niekonwencjonalne. Przeciwstawiały się władzom i walczyły o lepszy świat. Jednak podążając przez życie różnymi ścieżkami, cztery przyjaciółki oddaliły się od siebie.

Pewnego dnia nadchodzi tragiczna wiadomość.

W cieniu tajemniczego Bombaju rozgrywa się nierówna walka z czasem. Przyjaciółki rozdzielone przez los, rozrzucone po świecie, pragną spotkać się po raz ostatni... Nieubłaganie szybko uciekający czas gra na ich niekorzyść. 


 Straceni za miłość -  Roxanne St. Claire
wyd. Prószyński i S-ka
 14 luty

Ona zawsze musi mieć nad wszystkim kontrolę. On jest jedynym mężczyzną, który sprawi, że ją straci. W niebezpiecznym poszukiwaniu sprawiedliwości łamią wszelkie zasady.

30 lat temu niewinna kobieta została skazana za morderstwo. Jack Culver, zajmujący się tą sprawą detektyw, wierzy, że znalazł prawdziwego mordercę, ale żeby ująć jednego z najwybitniejszych prawników w kraju - musi mieć dostęp do informacji. Do wszystkich informacji. Niestety, jedyną osobą, która może mu w tym pomóc, jest jego była szefowa i była kochanka, kobieta, która wciąż nawiedza jego sny. Lucy Sharpe zdaje sobie sprawę z tego, że jest wykorzystywana dla swoich koneksji i postanawia odpłacić się Culverowi.
Ale kiedy wybucha namiętność, a oni stają się celem mordercy, Lucy i Jack nie tylko łamią pewne zasady - oni je roztrzaskują. A to oznacza, że ryzykują utratą wszystkiego: pracy, serca, a nawet życia...


 Wampir pozna panią - Lynsay Sands
wyd. Prószyński i S-ka
14 luty

Szykuje się krwawy romans…

Osoby dramatu:
Lucern – autor poczytnych rodzinnych biografii, okrzykniętych „romansami z pogranicza fantastyki”. Wiedzie życie samotnika. Unika tłumów i napastliwych kobiet. Szerokim łukiem omija dania z czosnkiem, symbole religijne i stroni od światła dnia. Tradycjonalista. Amator ostrych, meksykańskich dań, miękkich, ciepłych i pachnących szyi oraz wydatnych, karminowych ust. Ma siłę dziesięciu mężczyzn i w mgnieniu oka potrafi rozpłynąć się w powietrzu. Jeszcze nie wie, że wkrótce pozna kobietę na całą wieczność.

Kate C. Leever – nowa redaktorka działu powieści romantycznych w wydawnictwie Roundhouse Publishing. Pełna życia i energii. Niedawno odkryła autora, który ma wszelkie szanse wspiąć się na szczyty popularności, a przy okazji stanowić trampolinę dla jej kariery… Pod warunkiem że przełamie aspołeczne skłonności tego wysokiego, przystojnego, czarnowłosego pisarza i nakłoni go do udziału w cyklu spotkań z czytelnikami. Kate nie znosi „szorstkich, grubiańskich, nieokrzesanych i upartych twórców”. Jeszcze nie wie, że wkrótce pozna mężczyznę zdolnego zaspokoić jej najdziksze fantazje…

17 comments

  1. Wszystkie książki mnie zainteresowały z wyjątkiem "Wampir pozna panią". Na pewien czas mam dosyć wampirów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza pozycja zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Przysięga" mnie zainteresowała. Będę musiała już po premierze się za nią rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zaciekawiła mnie książka "Odnaleziony świat. Opowieść z tajemniczego Bombaju". Uwielbiam Indie, więc myślę, że to idealna pozycja dla mnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. "Przysięga" wydaje się być bardzo ciekawa. Chciałabym przeczytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wydają się ciekawe, ale najbardziej intryguje mnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Przysięga" zapowiada się świetnie. Sięgnęłabym jeszcze po " Wampir pozna panią" pomimo, że tematyka wampirów już za bardzo mi się "przejadła".

    OdpowiedzUsuń
  8. "Przysięga" to druga część "Ślubowania"? a może na odwrót?
    w każdym razie sięgnęłabym po pierwszy tom tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysięga to pierwszy tom, miał nazywa się Ślubowanie ale wydawnictwo zmieniło nazwę :D

      Usuń
  9. najbardziej interesują mnie pozycje 1 i 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa "Przysięgi" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "Przysięga" wydaje mi się najciekawsza. Zdążyłam już wcześniej o niej przeczytać na stronie wydawnictwa i z ogromną ochotą kiedyś ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  12. To już kolejny blog, na którym czytam o "Przysiędze" :] Czekam na nią i wprost doczekać się nie mogę. Chcę, żeby już był 14 :P
    Lubię czytać Twoje recenzje i pamiętam jak pierwszy raz wpadłam do Ciebie i przeczytałam o "Czerwień rubinu", który od razu mnie zaciekawił a teraz jest to moja jedna z wielu ulubionych książek :D

    Jeśli będziesz mieć ochotę to wpadnij do mnie na pusderco.blogspot.com to nowy blog, dopiero co powstały :] I oczywiście wysłałam zaproszenie na lubimyczytac.pl
    Pozdrawiam,
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  13. "Przysięga" mnie naprawdę zaciekawiła ( w sumie reszta też )! Tylko tego głupiego czasu nie można znlaeźć na czytanie!!

    Yuumi;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zaciekawiła mnie Przysięga. Chyba będę musiała ją przeczytać.
    Pozdrawiam ; D

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej kusi mnie "Odnaleziony świat".

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala