Stosik marcowy

Wiosna co prawda wciąż nie pozwala nam się cieszyć swoją obecnością, ale doczekaliśmy się przynajmniej świąt. Po wielu tygodniach ciężkiej harówki nareszcie mogę odetchnąć i odpocząć z książką w dłoniach. Nawet fakt, że, póki co, rolę owego umilacza musi przyjąć "Lalka" nie jest w stanie zepsuć mego wyśmienitego humoru ;)

Wielkimi krokami zbliża się również moja osiemnastka. I choć lubię mój "siedemnastkowy status", nie mogę się doczekać 4 maja. I nie, wcale nie chodzi o to że wreszcie będę pełnoletnia. Po prostu ktoś - tak, dokładnie Moniczko to do Ciebie - szykuje dla mnie ponoć  jakiś wystrzałowy prezent, a ja, jak to ja, nie mogę się doczekać by dowiedzieć się co to takiego.

Czas jednak na gością specjalnego czyli stos.

Stosik lewy (od dołu):

1. Krąg - Mats Strandberg i Sara B. Elfgren -  od wyd. Czarna Owca. Recenzje tej powieści mieliście już okazje przeczytać (o, tutaj ) i wiecie że byłam naprawdę zachwycona lekturą.
2. Portret pani Charbuqoue. Asystentka pisarza fantasy - Jefferey Ford  - od wyd. MAG. Moje pierwsze spotkanie z serią Uczta Wyobraźni i od razu strzał w dziesiątkę. Więcej dowiecie sie jednak wkrótce z recenzji.
3. Atlas chmur - - David Mitchell - zakup własny. Miałam nie kupować. Naprawdę. Ale jak zobaczyłam, że nakład się wyczerpuje, nie potrafiłam się powstrzymać
4. Mroczna toń - Tricia Rayburn - od. grupy wydawniczej Publicat. Mam sentyment do poprzednich części. Oby ta utrzymała pozom.
5. Prawo krwi - Tess Gerritsen - od wyd. Mira. Długo oczekiwana. Po poprzednich powieściach pani Gerritsen, które miałam okazje czytać jestem jak najbardziej dobrej myśli. .
6. Ukarać  zbrodnie - Erica Spindler - od wyd. Mira. Nadszedł czas by wreszcie spotkać się z chwaloną przez blogerów autorką. Obym i ja dołączyła do grona wielbicieli!

Stosik prawy (od dołu):

1. Szklany zamek - Jeanette Walls - od wyd. Remi. Że tak powiem pozycja  niespodzianka. Zupełnie nie mam pojęcia czego mogę sie spodziewać.
2. Przebudzenie - Kate Kerrigan - od grupy wydawniczej Publicat. Zaintrygował mnie opis a i okłądka odegrała tutaj swoją rolę. Zobaczymy co z tego wyniknie.
3. [geim] - Anders de la Motte - od wyd. Czarna Owca. Coś zupełnie innego. Oryginalnego, ciekawego. Z dużym, choć niezupełnie rozwiniętym, potencjałem. Recenzja się pisze.
4. Abel i Kain - Karolina Kwiatkowska - od wyd. Novae Res. Jestem ogromnie ciekawa co też takiego tkwi w tej powieści. Mam nadzieję, że sie nie zawiodę.
5. Pozłącany róg - Doda Około-Kułak - od wyd. Novae Res. Lubię powieści z historią w tle. Tak samo jak i sagi. Wiele sobie obiecuję po tym tytule.
6. Sekretne życie Jóżefiny - Carolly Erickson - od grupy wydawniczej Publicat. Napoleon Bonaparte - ta osoba mówi sama za siebie. Ciekawe czy beletryzowane powieści historyczne autorki innej niż Philippa Gregory przypadną mi do gustu.

28 comments

  1. Geim bardzo dobrze mnie się czytało, czekam na dwie pozostałe części. Miłej lektury reszty książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na "Prawo krwi" mam wielką ochotę. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stos! Zazdroszczę książek z Uczty Wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa, "Atlas chmur"!!! Ja też chcę!:)
    A do tego "Portret pani Charbuqoue..." - zazdroszczę:)
    Śliczne stosy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, parę książek z Twojego stosiku chętnie widziałabym na swoim regale ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość książek z twojego stosu sama chciałabym przeczytać, dlatego czekam na recenzje. Miłego czytania :)

    P. S. Też nie mogę się doczekać swojej osiemnastki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny stos, aż nie wiem, co chciałabym Ci zabrać najbardziej. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. O [geim] czytałam kilka pozytywnych recenzji i o Mrocznej toi też, więc jestem pewna, że kiedyś je przeczytam. Stos świetny, życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie tylko Ty cieszysz się wolnym ;)
    zazdroszczę "Kręgu" i "Atlasu chmur" :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik! Życzę miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lewy stosik zdecydowanie lepszy.

    "Miałam nie kupować. Naprawdę. Ale jak zobaczyłam, że nakład się wyczerpuje, nie potrafiłam się powstrzymać"

    hah, to już pod uzależnienie podchodzi!

    btw. małe pytanko - kiedyś na blogspotach jak się klikało na zdjęcie, to wyskakiwało w tej samej karcie (przykrywając ją) z miniaturkami na dole, a teraz zauważyłem, że samo się wyświetla w nowej karcie. też tak macie, czy tylko u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny stosik. Życzę miłego czytania.
    Kurczę, "Lalka" to był dla mnie koszmar. Widocznie nie lubię powieści typowo realistycznych :) Teraz przyszło mi zmierzyć się z "Potopem".
    Z tego co piszesz o urodzinach wynika, że jesteśmy z tego samego rocznika :) Tyle, że ja jestem ze stycznia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe pozycje w stosikach :))
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne książki. Szczególnie zazdroszczę "Atlasu chmur"!

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe tytuły, na kilka z nich mam chrapkę :) przyjemnego poznawania treści :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej zazdroszczę Kręgu i Atlasu chmur - wyczerpujący się nakład, dobry pretekst! :P Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny stos, podobnie jak Elen, zazdroszczę Kręgu i Atlasu chmur :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stos! Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny stos, naprawdę. ;]
    "Abla i Kaina" również dostałam od wydawnictwa i powoli zabieram się za czytanie, więc jestem ciekawa też Twojej recenzji tej książki, na którą będę czekać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Krąg muszę koniecznie nabyć....:) Gratuluję nabytków i miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale skarby *.* Tylko pozazdrościć ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdobycze!
    Sama chętnie kupiłabym "Prawo Krwi" i "Ukarać zbrodnię", jednak tę książkę Ericki Spindler już czytałam jakiś czas temu. Widzę, że będzie, co czytać przez następne dni.
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stosik! Zazdroszczę Ci "Kręgu" i czekam na recenzję "Atlasu chmur". (:

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeee, ale świetne książki! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam te same książki do przeczytania od Wydawnictwa Mira, co Ty ;)

    Fajny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne nabytki, zazdroszczę troszkę i oczywiście życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Krąg" jeszcze przede mną, jestem go bardzo ciekawa od dłuższego czasu :D O niektórych książkach wcześniej nie czytałam, ale poszukam o nich co nieco :D

    recenzentka-carrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdobycze :D Mi się nie podoba to wydanie Atlasu Chmur, choć samej książki jestem bardzo ciekawa. :)
    Czekam na opinię [geim]. Niedawno czytałam i po kilku słowach, widzę, że mamy podobne wrażenia. :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala