Happy Birthday! czyli drugie urodziny bloga


Wspominałam już chyba niejednokrotnie, że maj jest dla mnie naprawdę ważnym miesiącem. Po pierwsze, jest to miesiąc moich urodzin. A ten rok jest pod tym względem szczególny, gdyż swoją osiemnastką wkroczyłam w okres pełnoletności. Po drugie, możliwe, że nawet ważniejsze, maj to miesiąc w którym równe dwa lata temu założyłam bloga. Tak Moi Drodzy, samej trudno mi w to uwierzyć ale ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK dziś, 8 maja, obchodzi drugą rocznicę swojego powstania.

Nie chcę zanudzać Was tutaj zbędnymi statystykami czy informacjami.Z tego miejsca chciałabym jednak gorąco Wam podziękować za te dwa, owocne lata "pracy". Za każdy Wasz komentarz, mail czy rozmowę. Za każdy komplement czy wyraz uznania. Za to, że dawaliście mi mobilizację by Zlodziejkaksiazek   wciąż istniała i jeszcze bardziej się rozwijała.

Czego mogę życzyć sobie, i mam nadzieję, także Wam? Chciałabym aby  ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK przetrwała kolejne lata, aby tworzenie bloga wciąż sprawiało mi tyle samo przyjemności i żebyście wciąż pozostawali obok.

Wznieśmy wirtualny toast za Złodziejkę książek ;)

28 comments

  1. Anonimowymaja 08, 2013

    Wszystkiego naj z obu okazji:)
    Ja także w maju obchodzę urodziny własne jak i blogowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie aż dwóch lat! To świetny wynik, życzę kolejnych, udanych... :-)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję - dwa lata to dość sporo. Życzę kolejnych owocnych lat z nami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, 2 lata to naprawdę sporo czasu. Ja niedługo będę świętować roczek, a mam wrażenie, że prowadzę bloga od wieków :) Życzę wytrwałości, blogowych sukcesów i kolejnych, owocnych lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dwóch lat blogowania. Mam nadzieję, że ja również kiedyś będę świętować taką rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja póki co niedługo będę "świętować" 8 miesięcy, więc 2 lata blogowania wydaje mi.. no nie wiecznością, bo to raczej 3 lata, ale w każdym razie długo ;D porównanie do wieczności zostawię sobie na 8 maja 2014 - życzę Ci więc, abyś dotrwała do tej daty i o wiele, wiele dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa latka to już coś :) Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również gratuluję i mocno trzymam kciuki za dalszą pracę:). Bardzo lubię Twojego bloga, mimo, że nie komentuję zbyt często, jednak zawsze czytam i sugeruję się przy wyborze lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wznoszę toast, gratuluję i życzę jeszcze wielu owocnych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje !;) trzymam mocno kciuki za dalsze blogowanie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i byle tak dalej :D


    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy Birthday to You! Happy Birthday to You!
    Owocnej dalszej pracy życzę:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję serdecznie :) Wznoszę toast i życzę kolejnych owocnych lat :) A także dużo radości i przyjemności z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję i oby następny rok okazał się jeszcze lepszy po względem czytelniczym i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa lata :)
    Jak ten czas szybko leci.
    Naprawdę się cieszę, że już tyle czasu piszesz recenzje i jeszcze się nie poddałaś. Oby trwało to przez kolejny rok, bo jak widzę zapału tobie nie brak.
    Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje :D Oby więcej takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję blogowej rocznicy :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa lata to kawał czasu, życzę zatem kolejnych tak samo udanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wytrwałości i radości z dalszego prowadzenia bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju, jeju! Gratuluje Ci serdecznie wytrwałości i życze Ci jeszcze wielu lat recenzowania :D I zazdroszczę tak długiegi stażu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję serdecznie! Życzę dalszych sukcesów:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! ;*
    My właśnie dzis obchodzimy pierwszą rocznicę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję serdecznie :)Życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie gratuluję. Niby czas szybko płynie, ale jednak dwa lata prowadzić systematycznie blog, to kawał dobrej pracy:)
    Życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowymaja 12, 2013

    Gratuluję!
    Mnie też niedawno minął drugi rok ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala