Książkowa wyprzedaż


Jak chyba każdy prawdziwy książkoholik marzę o własnej, prywatnej i pokaźnej biblioteczce. Równocześnie jednak zdaję sobie sprawę z tego, że nie posiadam wystarczająco dużo miejsca by zatrzymywać każdy kolejny tytuł na półkach. W ostatnim tygodniu zrobiłam więc coś czego nie robiłam od bardzo dawna. Przejrzałam po kolei wszystkie półki, z bardzo krytycznym okiem, i ściągnęłam wszystkie te pozycje do których raczej już nie wrócę. To nie są tytuły złe  i dlatego tym bardziej mam nadzieję, że szybko znajdą nowy dom. Po prostu z czasem mój gust czytelniczy uległ delikatnym zmianom.

Każda z poniższych książek była czytana raz/dwa razy i w większości wypadków znajduje się w stanie dobrym lub nawet bardzo dobrym. Gdyby jednak ktoś chciał przyjrzeć jej się bliżej, śmiało - mogę porobić fotki z każdej możliwej strony. Ceny mogą ulec drobnej negocjacji. Do każdej doliczyć ok. 6 zł za przesyłkę ekonomiczną (chyba że ktoś zamawia więcej niż jeden tytuł, wtedy cena przesyłki naliczana jest tylko raz). Nie wymieniam się i nie wysyłam książek poza granicę Polski.

To chyba na tyle.


Dziedzictwo mroku - Bree Despain  16 zł
Łaska utracona - Bree Despain  15 zł
Życie, które znaliśmy - Susan Beth Pfeffer 15 zł
Porzuceni - Meg Cabot  16 zł
Odcień fioletu - Jeri Smith -Ready 16 zł
Żelazny cierń - Caitlin Kittredge 17 zł
Nevermore. Kruk - Kelly Creagh 17 zł
Gdzie indziej -  Gabrielle Zevin 15 zł


Błękitnokrwiści. Maskarada - Melissa De La Cruz  16 zł
Bęłkitnokrwiści - Melissa De La Cruz  16 zł
Jutro - John Marsden  15 zł
Gone. Zniknęli. Faza pierwsza: Niepokój - Michael Grant 17 zł
Gone. Zniknęli. Faza druga: Głód - Michael Grant  17 zł
Gone. Zniknęli. Faza trzecia: Kłamstwa- Michael Grant  17 zł


Pocałunek anioła - Elizabeth Chandler 12 zł
Atrofia - Lauren DeStefano 15 zł
Dobrani - Ally Condie 15 zł
Bezduszna - Gail Carriger 15 zł
Zatruty tron - Celine Kiernan 16 zł
Szeptem - Becca Fitzpatrick 14 zł


Mój Adam - Ewa Nowak 10 zł
W otchłani - Beth Revis 18 zł
Śmiercionośne fale - Carrie Ryan 18 zł
Gorączka 1 - Dee Shulman (ma wewnątrz pieczątkę -dodaj mnie na półkę na lubimyczytac.pl czy coś takiego. ;) ) 16 zł


Płatki na wietrze - Virginia C. Andrews 16 zł
Ostatnie lato w Mayfair - Theresa Revay 17 zł
Jaskółka i koliber - Santa Montefiore 17 zł


Adam i Ewy - Monika Orłowska 12 zł
Blogostan - Joanna Opiat - Bojarska (wewnątrz pieczątka) 12 zł
Klub matek swatek - Ewa Stec 15 zł
Klub matek swatek. Operacja Londyn - Ewa Stec 15 zł
Romans z trupem w tle - Ewa Stec 15 zł

5 comments

  1. Witam! Mam do ciebie pytanie, widziałam że kupujesz książki po angielsku, mogłabyś mi powiedzieć skąd je zamawiasz i ile płacisz za przesyłkę? Będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę prosić o dodatkowe zdjęcia książki "W otchłani"? Mój mail: pkotlinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, a może stety nic nie znalazłam dla siebie, ale to dobrze, bo ostatnio za dużo nakupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka :) Mam pytanie czy na targach ksiazki w Krakowie mozna kupic nowe ksiazki taniej niz w np. W empiku? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala