Konkurs - "Dotyk Gwen Frost"

Moi  Drodzy! ostatnio mam szczęście do tego, iż wydawcy wysyłają do mnie po dwa egzemplarze książek. Ostatnio takowa sytuacja miała miejsce dzięki wydawnictwu Replika, tym razem - Dreams. Omyłkowo otrzymałam dwa egzemplarze wydanego ostatnio "Dotyku Gwen Frost" i za porozumieniem z wydawcą uzgodniłam, że jeden z nich powędruje dla kogoś  z Was. 

Ostatnio musieliście wykazać się talentem i oryginalnością, tym razem, zainspirowana mitologiczną tematyką powieści, postanowiłam, że to fatum, a więc przeznaczenie zadecyduje do kogo powędruje egzemplarz.  

Regulamin:

 1. Organizatorem konkursu jestem ja autorka bloga zlodziejkaksiazek.blogspot.com oraz w sposób pośredni wydawnictwo Dreams
2. Konkurs obowiązuje od dnia dzisiejszego czyli 10 października do 1 listopada do godz. 23.59
3. Zasady konkursu:
 a) W wyznaczonym terminie (podanym w punkcie drugim) należy wyrazić w komentarzu chęć  otrzymania nowego egzemplarza powieści "Dotyk Gwen Frost" (wewnątrz którego znajduje się jednak pieczątka "egzemplarz nie do sprzedaży"). Wystarczy krótkie ale treściwe "Zgłaszam się!". W komentarzu musi znajdować się również mail kontaktowy
b) Bardzo prosiłabym o umieszczenie na własnym blogu banerka informującego o konkursie podlinkowanego do tego postu.
c) W konkursie mogą brać udział osoby nie posiadające bloga
 d) W konkursie mogą brać udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski!
 4. Zwycięzcę wybierze fatum, którego narzędziem będzie moja skromna osóbka a właściwe moja rączka. Moja kochana siostrzyczka Mona autorka bloga monacosmetics.blogspot.com będzie czuwać czy aby na pewno nie oszukuję! Zwycięzca zostanie ogłoszony prawdopodobnie 3 listopada, ale zastrzegam sobie prawo do zmiany owego terminu o plus/minus dwa dni
5. Tak jak już wspomniałam "walczymy" o jeden egzemplarz "Dotyku Gwen Frost", którego wartość wynosi 34,90 zł. Nagrodę w sposób pośredni ufundowało wydawnictwo Dreams
6. Zwycięzca będzie miał dwa dni na przysłanie swojego adresu. Jeżeli wszystko przebiegnie zgodnie z planem, paczka zostanie wysłana około 6 listopada.
7. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie maila na adres kala.suder@gmail.com


Powodzenia!

94 comments

  1. Zgłaszam się ;)

    bujaczekowna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    wikaaaa0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się!
      aldonapazyra16@amorki.pl

      Usuń
  4. i jeszcze e-mail - tetiisheri@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! :)

    koki97@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.;)
    asiulka2415@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O to i ja się również zgłoszę:)
    malaemily@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się:)

    malczes88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!

    zdziechowskan@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! :)

    tuskaroz@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ! :)
    Banner już za chwilę pojawi się na moim blogu :)
    email :
    mon.ika@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    Baner już jest, a e-mail do kontaktu teraz podam : karolka1999@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Mój adres e-mail: kotekso@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Mój e-mail: recenzent.blog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)

    elen231096@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!

    patrycjakuchta@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    anna.flasza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Spróbować nie zaszkodzi, może akurat rączka trafi na mnie :)

    spokowap@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja tu jestem chyba po raz pierwszy... w moje szczęście raczej nie wierzę, ale kto nie próbuje ten nic nie zyskuje więc co mi tam!
    zgłaszam się!
    pozdrawiam
    asymaka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://asymaka.blog.interia.pl/wierszaninka/?id=2396784 tu na moim blogu powiadomiłam o konkursie na interii nie ma możliwości inaczej

      Usuń
  20. Złaszam się.
    martynag.1990@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się:)
    kasandra_85@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się :)

    ania0278@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział. Ja niestety ani nie mieszkam w Polsce, ani nie mam ochoty na przeczytanie tej książki.
    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się:))
    kasienka780@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda byłoby się nie zgłosić :D
    sieniek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    Mój e-mail: inka144@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam Się!

    barsore09@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się! Innej opcji nie ma :D
    pati_sb@o2.pl

    Trzymam kciuki i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. moje zgłoszenie i e-mail : p.wiktorska@wp.pl
    nie przepuszczę okazji by wygrać książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!

    kadzia97@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    suzi443@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)

    janebox@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)
    klaudiamosciszko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. A nuż szczęście mi w końcu dopisze? Bo książka w sumie wydaje się być ciekawa.
    Zgłaszam się! a_4marca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się. Mój mail: tamashiyui.blog@gmail.com Baner został umieszczony do zakładki "Konkursy" na www.yuinohon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. też się zgłaszam :D iveseenubefore@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się! ;-)
    blair.blake@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się! :)
    marika.lc@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się i to już :)
    marta_kusz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się;*
    sajeda374@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chętnie się zgłaszam! :)

    ew.niemczyk@gmail.com
    bannerek na:
    prywatna-poczytajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się:)
    aga18ilm@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. o . ostatnio myślałam nad kupnem tej książki a tu taka okazja: D

    zgłaszam się : ))
    dzulia1993@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się i pozdrawiam serdecznie.
    magkasprzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Staję w kolejce :) (zawsze się powtarza zgłaszam się więc wymyśliłam coś innego)

    magdusia.k22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :)

    Pozdrawiam,
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się!

    i pozdrawiam :)
    Wilk

    npol@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się! ;)

    ewelina.karpiuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się!
    kuce100@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się.
    immora.fray@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :)
    martakoscik@onet.eu
    banerek tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się;)
    monikarysta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Książkę już czytałam, ale pozwoliłam podlinkować sobie konkurs pod własną recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się ;)
    stoje.za.drzwiami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się :)

    misha@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :D

    mantysiak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :D

    mantysiak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się!
    Habibi1610@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się.
    boena70@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się.
    mika135@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się;)

    bryndzia89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Cześć!
    Zgłaszam się :)

    inka144@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Ojj, ja się już zgłosiłam ;)) Sorrka, za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :-)
    anetasamulik@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się ;)

    essenality@fejm.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się! ;)

    e-mail: chudaxp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się!
    applejack@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się!
    han.kwasna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. A dlaczego nie? Może się udać, wiec... ZGŁASZAM SIĘ!

    jakub.fryziak@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się :)
    beataalfa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się!
    hadziczka13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też się zgłaszam! :)
    a_kozak@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się:)

    kinga9793@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się mail: magiaslowapisanego@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się!
    k.klaudia66@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się :)

    (gabrielka.97@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się!

    nocnylowca16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się
    agn.ciu17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się z chęcią :)
    jankowska.martyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się!^^

    alex1624@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się!

    a.jaroszewska96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się:):)

    adam.ludwiniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się :)
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się :D
    ania210406@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się!
    malwalina@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam się ;D
    izabelle@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się :)

    ula.krosno@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala