Podsumowanie października


Październik nie jest moim ulubionym miesiącem (w przeciwieństwie do niektórych nie posiada w sobie nic nadzwyczajnego, a gdyby tego było mało - wiąże się z rozpoczęciem roku akademickiego) w tym roku jestem mu jednak w stanie wybaczyć dużo - TARGI, wiecie o co mi chodzi, prawda? Poza tym, po raz pierwszy od początku roku, miesiąc ten nie uciekł mi gdzieś między palcami. Wręcz przeciwnie, wydawało mi się jakby trwał i trwał, pokonując kolejne dni w nieco leniwej atmosferze. I dobrze mi z tym. 

PRZECZYTANE:

I wtedy to się stało, Linda Green ★★½
Rodzinka do zwrotu, Claire LaZebnik ★★
Swobodna, S. C. Stephens ★★½
Gosposia prawie do wszystkiego, Monika Szwaja ★★½
Prawdziwa historia Ireny Sendlerowej, Anna Mieszkowska ★★
Obca, Diana Gabaldon ★★
Uwięziona w bursztynie, Diana Gabaldon ★★
Ponad wszelką wątpliwość, Malin Persson Giolito ★★½
Dziewczyny z powstania, Anna Herbich ★★
Zabójstwo Rogera Ackroyda, Agatha Christie ★★
Podróżniczka, Diana Gabaldon ★★
Krawcowa z Madrytu, Maria Duenas ★★

STATYSTYKI PAŹDZIERNIKOWE:

Przeczytane: 13
Strony: 6 654
Ocena: 3,78

KSIĄŻKA MIESIĄCA:




STATYSTYKI ROCZNE:

Przeczytane: 106
Strony: 40 320
Ocena: 3,88
RECENZJE:



POSTY:



W PRAWDZIWYM ŻYCIU:
  • Wraz z dniem 1 października rozpoczęłam studia na Uniwersytecie Jagiellońskim. .Nauki póki
    co nie ma jeszcze za dużo, ale moje pierwsza odczucia są w miarę pozytywne. Najważniejsze, że trafiłam na sympatycznych ludzi i (co jeszcze ważniejsze!) profesorów!
  • Wpadłam w obsesję. Jeżeli śledzicie mój profil na instagramie albo uważnie przypatrzyliście się liście przeczytanych książek być może wiecie o co mi chodzi. Seria "Obca" zawładnęła moim serduchem i nie mogę się doczekac 4 kwietnia i nowych odcinków!
  • W moich głośnikach nieustannie przeplatały się trzy piosenki - Homeless - Maria Mena;I was made for loving you - Maria Mena ; oraz stosunkowo nowe odkrycie Everything has changed - Taylor Swift ft. Ed Sheeran
  • Co prawda mogliście poczytac na ten temat w dwóch specjalnych postach, ale i tak muszę to dodać - wydarzeniem miesiąca były Targi Książki!

23 comments

  1. Gratuluję wyniku! Też jestem oczarowana "Obcą" i nie mogę doczekać się kwietnia. Masz "Uwięzioną w bursztynie" na własność? Strasznie trudno dostać gdziekolwiek kolejne tomy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że to od Ciebie dowiedziałam się o serialu także - dziękuję ; D
      Chciałam kupić wszystkie tomy na własność ale żadnego nie znalazłam. Korzystałam z pomocy bibliotek (i to niestety nie jednej). Ale ponoć wydawnictwo ma wznowić całą serię :D

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, im więcej miłośników serialu (i Jamiego!), tym lepiej. :)
      O, to świetna wiadomość! Mam nadzieję, że wznowią tę serię jak najszybciej, bo marzy mi się mieć ją na półce. :)

      Usuń
  2. Nooo, 13 to dobra liczba :D Szczęśliwa jak dla mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam masę dobrych wspomnień z tą liczbą ; D

      Usuń
  3. Świetny wynik, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pół książki więcej przeczytałaś niż ja :) Dobre wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz śliczne wizualnie podsumowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, działo się u Ciebie! Ja mam nadzieję rozpocząć na Uniwersytecie Jagiellońskim za rok, więc trzymaj kciuki. Książkowo mnie powaliłaś, bo u mnie zaledwie trzy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Trzecia klasa liceum potrafi dac człowiekowi w kość ;) a uj - polecam. Za atmosferę, ludzi i profesorów. Także trzymam kciuki!

      Usuń
  7. Ja byłam na targach, ale jedynie we czwartek :-) cóż, moja uczelnia w tym starciu przegrała, bo odpuściłam sobie zajęcia właśnie po to by powałęsać się po hali expo o wiele dłużej, niżbym mogła w normalnej sytuacji :-) jestem niezmiernie zadowolona ze swoich łupów, począwszy od "Niezbędnika obserwatorów gwiazd" (wydawnictwo Otwarte miało przepiękne stanowisko!), "Ostatniej spowiedzi" czy najnowszej książki Paula Evansa. W porównaniu z zeszłoroczną duchotą i tłumem, to ta hala plasuje się o niebo lepiej ) Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hala expo a ta zeszłoroczna to rzeczywiście niebo a ziemia! Oby w przyszłym roku utrzymali poziom! ;)

      Usuń
  8. Gratuluję, szczególnie tego, ile już przeczytałaś w tym roku! Ja aż boję się zacząć podsumowywać... .-.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję świetnych wyników! :) Ja na targach byłam jedynie w sobotę, ale tyle się tam wydarzyło, że nie wiem czy zniosłabym jeszcze więcej dni. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde, ale wynik! Ja nawet połowy tego bym nie przeczytała! Serdecznie gratuluję i troszkę zazdroszczę tego, że masz tyle czasu na czytanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie godzina drogi tramwajem i to średnio cztery razy dziennie robi swoje ;)

      Usuń
  11. Bardzo dobry wynik. Gratuluję! U mnie od dawna czas leci zbyt szybko...

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala