Podsumowanie roku 2014


Rok 2014 był bardzo ważnym dla mnie okresem i, nie ma co dłużej tego ukrywać, trudnym. Trzeba było pożegnać znane, stare mury liceum,  zdać maturę, przystosować się do nowego statusu - STUDENTA a w między czasie nie pogubić się za bardzo w tym całym zamieszaniu i nie zgubić siebie.    Czy mi się to udało? Szczerze mówiąc - nie wiem. Jak chyba każdy człowiek patrząc z perspektywy czasu na pewne sytuacje - wiele rzeczy zrobiłam teraz nieco inaczej. Obyło się jednak bez tragedii i, koniec końców, nie mogę powiedzieć żebym była niezadowolona z tego co wydarzyło się w przeciągu tych 365 dni.

Mimo że, w związku z całym tym maturalnym zamieszaniem, opuściłam Was na kilka tygodni, udało mi się opublikować na Złodziejce Książek 67 tekstów - z czego nie wszystkie były tylko i wyłącznie recenzjami. Wreszcie udało mi się spiąć w sobie i stworzyć posty około książkowe   - poczytaliście trochę o tym czego nie wypada czytać, co myślę na temat bibliotek czy też wczesnoszkolnych lekturach. Mam nadzieję, że w 2015 uda mi się kontynuować owe wpisy i że wy również będziecie nimi zainteresowani. Zwłaszcza, że wraz z początkiem roku przyjdę do Was z kolejną partią świeżych pomysłów.

W 2014 roku wreszcie udało mi się nieco ożywić  Złodziejkowego facebooka. Przez długi, zdecydowanie zbyt długi, okres czasu świecił on pustkami, jednak teraz nareszcie na bieżąco informuje Was tam o powstawaniu nowych postów czy interesujących zapowiedziach/informacjach/promocjach. Nie jest to może jeszcze idealne rozwiązanie, ale powoli doprowadzam je do punktu, w którym chciałabym go widzieć. Tym bardziej cieszę się, że razem ze mną jest tam 189 innych moli książkowych i mam nadzieję, że będzie nas tam jeszcze więcej ;)

Nowy rok witam z nowym zapałem i kilkoma pomysłami na przyszłość. Jeśli nic nie pokrzyżuje moich planów, przygotujcie się na to, że rok 2015 będzie rokiem wzmożonej aktywności i cudownych, wartych uwagi buków. Tak jak już wspominałam, będę się starała by posty ukazywały się co najmniej trzy razy w tygodniu (prawdopodobnie we wtorki, czwartki i soboty) - a jeśli nie uda się w styczniu (SESJA!), nadrobimy to w lutym.  Powrócą comiesięczne stosy i zapowiedzi książkowe. Recenzje książek będą przeplatać się z tagami, rankingami i innymi opiniotwórczymi postami. A ponad to zamierzam zawitać do was z cyklem przeglądów kulturalnych (filmy, muzyka, seriale) albo po prostu recenzjami filmów i polecanymi linkami (które obserwuje u Was na blogach i których strasznie Was zazdroszczę).  Słowem- nie powinno być nudno.

Wypijmy lampkę szampana i pożegnajmy stary rok z należytymi honorami. A potem? Potem działajmy! I nie przyjmujmy tego co niesie 2015 z założonymi rękami.

8 comments

  1. Dobrze zapowiedział ci się rok 2014 ;) Oby 15 był jeszcze lepszy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników i wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością 2015 będzie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników i życzę dużo pasji na następny rok!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników:) Szczęśliwego Nowego Roku i jak największej ilości świetnych buków:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala