Podsumowanie maja


Gdyby ktoś spytał się mnie kiedyś jaki jest mój ulubiony miesiąc pewnie wskazałabym właśnie na maj. Mimo że odkąd rozpoczęłam edukację (a już zwłaszcza od liceum), wiąże się on z koniecznością poświęcenia sporej ilości "wolnego" czasu na naukę, maj ma tak wiele do zaoferowania w zamian, że jak dotąd żaden inny miesiąc nie zdołał go zdetronizować. I wątpię by coś miało się w tej materii zmienić.  Chciałam żeby maj był miesiącem równie barwnym i obfitym na blogu, ale niestety przegrałam z sesyjną rzeczywistością. Złodziejka książek świeciła pustkami przez kilkanaście dni (niewybaczalne!) i prawdopodobnie nie wiele się zmieni w tej kwestii do połowy czerwca. Kiedy akurat nie powtarzam materiału na egzaminy, staram się czytać (co zdecydowanie widać po zaskakująco wysokiej ilości przeczytanych lektur)  i brakuje mi już czasu na pisanie postów. Trochę zawaliłam w tym, że nie przygotowałam czegoś na zapas.


Przy liście postów, które miały się pojawić, ale nigdy nie ujrzały światła dziennego najbardziej żal mi tego, że nie zdołałam napisać relacji z Warszawskich Targów Książki. Większość innych pomysłów mogę zrealizować w późniejszym terminie, ale pisanie o majowym wydarzeniu w połowie czerwca wydaje mi się zachowaniem odrobinę irracjonalnym. Pozostaje mi więc mieć nadzieję, ze nie były to ostatnie Warszawskie Targi w moim życiu i że kiedy pojawię się tam po raz kolejnym organizatorzy pozbędą się wszelkich błędów (?), które bym im teraz wytknęła. Nie zanudzając Was jednak dłużej moimi rozważaniami i przechodząc do meritum sprawy zapraszam Was na szybkie podsumowanie tego co działo się w maju.
PRZECZYTANE:

Służące, Kathryn Stockett ★★
Finding Cindrella, Colleen Hoover ★★
Gra o tron, George R. R. Martin ★★
The Story of Awkward, R. K. Ryals ★★
Nauczycielka, Judith W. Taschler ★★
Byliśmy Łgarzami, E. Lockhart ★★
Significane, Shelly Crane ★★
Hotel Bertram, Agatha Christie ★★
Dziedzictwo, Katherine Webb ★★
Cztery sekundy do stracenia, K.A. Tucker ★★

STATYSTYKI MAJA:

Przeczytane: 10
Strony: 3 939
Ocena: 4,1
KSIĄŻKA MIESIĄCA:



STATYSTYKI ROCZNE:

Przeczytane: 45
Strony: 17 620
Ocena: 4,24

POSTY:


A jak tam Wasze majowe "osiągnięcia"?

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala