Podsumowanie września


Ostatni miesiąc wakacji jak zwykle, choć tym razem sierpień zamienił się we wrzesień, przeleciał mi gdzieś między palcami. Starałam się czerpać z niego garściami, dzieląc czas między książkami, znajomymi i całą resztą, ale jak to zwykle bywa z czasem - płynie zbyt szybko i nigdy nie ma go dość. Ale nie jest źle! Poza tym nie ukrywam, że w pewnym momencie zaczęłam wypatrywać października z utęsknieniem bo a) chciałam wreszcie poczuć się 100% studentem i b) październik to Targi, a na Targi zawsze czeka się z utęsknieniem.

PRZECZYTANE:
Zachowaj spokój, Harlan Coben
 ★★
Doktorzy, Erich Segal ★★½
Miłośc oraz inne dysonanse, Janusz Leon Wiśniewski oraz Irada Wownenko ★★
Stowarzyszenie miłośników literatury i Placka z Kartoflanych obierek, Mary Ann Shaffer i Annie Barrows  ★★½ 
Głosy Pamano, Jaume Cabre  ★★½  
Bezmyślna, S. C. Stephens  ★★ 
Rykoszet, Sandra Brown ★★
Miniaturzystka, Jessie Burton  ★★
 Środek lata, Małgorzata Warda  ★★
Morderstwo w Orient Expressie, Agatha Christie  ★★

Dworek pod Lipami, Anna J, Szepielak  ★★

STATYSTYKI WRZEŚNIOWE:

Przeczytane: 11
Strony: 5 239
Ocena: 3,95

KSIĄŻKA MIESIĄCA:



STATYSTYKI ROCZNE:

Przeczytane: 93
Strony: 33 666
Ocena: 3,98
RECENZJE:



POSTY:


W PRAWDZIWYM ŻYCIU:

  • Jak na prawdziwą patriotkę i miłośniczkę seriali przystało, wreszcie zabrałam się za nadrabianie zaległych odcinków "Prawa Agaty". Razem z panną M. wieczory umilałyśmy sobie wspólnymi seansikami i były to zdecydowanie jedne z milej przeżywanych chwil.
  • Tak jak mówiłam  starałam się spędzać w "nadmiarze" czas z przyjaciółmi i mą najukochańszą i jedyną w swoim rodzaju panną M. Nie zliczę ile razy przy okazji zawitałyśmy galerii
  •  W pewnym sensie zostałam ciocią! Jejciu!
  • Żyję już nadchodzącym rokiem akademickim. I  strasznie się stresuję tego pierwszego roku. Trzymajcie kciuki!

8 comments

  1. Gratuluję wyniku, naprawdę świetny! A statystyki roczne robią ogromne wrażenie... ja na razie przeczytałam 79 książek w tym roku, ale nie wiem, ile stron :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, to już ostatnie dni!
    http://pasion-libros.blogspot.com/2014/09/konkurs-nr-2-30-day-book-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był chwilowy kryzys związany z maturą ale teraz jestem bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  2. Jak widzę twoje postanowienia książkowe to się zastanawiam czy tylko ja tak mało czytam książek, a mam ich cały stos z naklejką "do przeczytania" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miały być podsumowania :)

      Usuń
    2. Sama w kwietniu przeczytałam tylko 3 ;) lato dobrze na mnie wpływa xD

      Usuń
  3. Rewelacyjny wynik, gratuluję! No i powodzenia na pierwszym roku, co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję ;) Prawo Własności Intelektualnej i Nowych Mediów. Chlubna nazwa ;D

      Usuń
    2. Miałam przez jeden semestr zajęcia z ochrony własności intelektualnej, więc to pewnie jakaś namiastka Twojego kierunku. Brzmi ciekawie, jeszcze raz powodzenia :)

      Usuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala