Październikowe linki miesiąca


Jest sporo prawdy w tym, że kiedy człowiek ma zbyt wiele wolnego czasu, tak naprawdę nie jest w stanie zrobić nic konstruktywnego. Mimo że miałam w zanadrzu zebrane w jednym miejscu najciekawsze linki października, nie mogłam znaleźć w sobie mobilizacji do tego by wreszcie je Wam przedstawić. Wybaczcie więc, że tym razem wyjątkowo linki miesiąca pojawiają się z lekkim poślizgiem, ale nie chciałam ich pominąć całkowicie. Jak zwykle mam nadzieje, że każdy znajdzie tu coś dla siebie ;)

1) To nie prawda, że książki młodzieżowe zostały skierowane tylko i wyłącznie do ludzi w pewnym określonym wieku. Po 20 a nawet i później również można czerpać radość z ich lektury a potwierdzeniem dla tej tezy niech będą słowa ultramaryny i filmik na kanale Book please

2) Z kolei u Natali_Leny trochę o jednej z najnowszych amerykańskich akcji #Weneeddiversebooks. Zajrzyjcie koniecznie, zwłaszcza, że autorka podrzuca kilka tytułów wpasowujących się w ów temat

3) Chyba strasznie się ostatnio starzeję, coraz częściej moją uwagę przykuwają pozycje skierowane do dzieci i nie mogę się wprost oprzeć by chociaż ich nie przekartkować. Dla osób z podobnym problemem, albo tych, które szukają pozycji dla własnych pociech - koniecznie zerknijcie na przegląd pięknych książek dla dzieci wydanych w tym roku 


5) Dla tych, którzy zaczynają już kompletować prezenty na święta i rozglądają się za jakąś książką kucharską, przyglądnijcie się najnowszym, jesiennym pozycjom

6) Uwielbiam poznawać nowe smaki, odkrywać nieznane miejsca i ogólnie próbować nowych rzeczy. Dlatego też post na styledigger ogromnie mnie inspiruje.

7) Pozostając na chwile w temacie odkrywania nowych rzeczy, ale też pracy  nad samym sobą, koniecznie zajrzyjcie na bloga Eweliny Mierzwińskiej. Ewelina proponuje  17 darmowych kursów internetowych, które pomogą wam w samodoskonaleniu.

8) U Aleksandry trochę o tym, że czasami każdemu z nas po prostu się nie chce  i że nie ma w tym tak naprawdę nic złego.

9) Postów o promowaniu bloga jest dużo w sieci, ale mam dziwne wrażenie, że ten temat wciąż jest aktualny i budzi zainteresowanie u czytelników. Poza tym, te które proponuje Renata są może proste, ale trafiają w sedno sprawy ;)

10) Nie wiem jak to wygląda w Waszym przypadku, ale "Piękna i bestia" to zdecydowanie moja ukochana bajka Disneya - i nigdy nie ma za dużo jej filmowych adaptacji

11) Jeśli z kolei nie pamiętacie, kiedy ostatnio odwiedziliście teatr a sama instytucja kojarzy się wam jedynie z nudnymi spektaklami i garniturami, koniecznie przeczytajcie tekst Natalii

12) Sama ostatnio ograniczam spożywanie alkoholu do absolutnego minimum i chyba dlatego tak trafił do mnie tekst Life managerki - o tym, że nie każdy z nas musi pic i że nie powinniśmy musieć się z tego tłumaczyć 

13) I na zakończenie jak zwykle coś do posłuchania. Mój hit ostatnich tygodni

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala