Lipcowe linki miesiąca


Przy planowaniu postów na najbliższe dni nie mogłam wyjść z podziwu nad tym, że mamy już koniec miesiąca i pasowałoby w końcu zasiąść nad stworzeniem linków miesiąca. Byłam święcie przekonana, że pozostało nam trochę więcej dni lipca i zabierałam się za tworzenie nieco innych notek, ale jak to mówią - co się odwlecze to nie uciecze. Jak się niedługo zorientujecie, ta edycja linków jest wyjątkowo "Youtubowa" i serialowa, ale liczę na to, że jak zwykle zwolennicy każdej formy i treści znajdą coś dla siebie. Zostawiam Was ze zbiorem niezwykle inspirującego materiału a tymczasem sama zabieram się za dalsze planowanie postów.  W sierpniu muszę spiąć pośladki, bo wraz z początkiem września rozpoczynam praktyki, a już od jakiegoś czasu zamierzałam uczynić ten miesiąc okresem, w którym Złodziejka książek będzie codziennie aktualizowana. Trzymajcie kciuki!


0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala