Stosik 10/2011

Czasu na czytanie coraz mniej, a książek do recenzji przybywa. Dopiero co zrobiłam zdjęcie jednego stosika, a już następnego dnia maszerowałam na pocztę z awizo. Ale nie narzekam, naprawdę. Na dobrą książkę zawsze znajdzie się czas ;)
Czy ktoś z Was był może wczoraj na puszczaniu lampionów? W Krakowie efekt był po prostu nieziemski. Co prawda nie wszyscy zaczekali do godziny 20.30, a niektóre lampiony w ogóle nie dotarły nawet na niebo, ale i tak warto było zjawić się nad Wisłą. 
Nie przedłużając; teraz to co wszyscy lubimy najbardziej czyli stosiki. 

Od góry:

 1. Spadek - J. D. Bujak (egzemplarz otrzymany od portalu nakanapie. Zrecenzowane)
2. Labirynt kłamstw - Tess Gerritsen (otrzymana od wyd. Mira. Zrecenzowane)
3. Mroczny szept - Gena Showalter (również otrzymana od wyd. Mira. Zrecenzowane)
4. Ofiara krwi - J.R. Ward (otrzymane od wyd. Videograf II)
5. Pretty Little Liars. Kłamczuchy - Sara Shepard (zakup własny)
6. Długi wrześniowy weekend - Joyce Maynard (również otrzymana od wyd. Videograf II. Czytana obecnie)

 Od góry:

1. Rok w poziomce - Katarzyna Michalak (wygrana w konkursie na blogu)
2. Milczący zamek - Kate Morton (otrzymana od wyd. Albatros)
3. Pomiędzy - Tara Hudson (otrzymana od wyd. Jaguar)
4. Oddech nocy - Lesley Livingston ( jak wyżej. wyd. Jaguar)
5. Dwie królowe - Philippa Gregory ( egzemplarz otrzymany od Grupy Wydawniczej Publicat SA)

11 comments

  1. Lampiony musiały wyglądać cudownie <3 Zazdroszczę :)
    A co do stosików, zgadzam się - na dobrą książkę zawsze znajdzie się czas :D Ja obecnie poluję na "Pomiędzy" ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję stosów!! Świetne książki, które z chęcią widziałabym u siebie na półeczce:D:D
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosy piękne, i ja byłam byłam byłam xD Było cudownie! Nie wiem kto wpadł na ten pomysł z lampionami ale to był geniusz ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te stosy, szczególnie kuszą mnie "Dwie królowe" - lubię książki Gregory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos! Jak zwykle! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach książki...czy może być coś piękniejszego :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne nabytki, zazdroszczę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "Spadku" i "Pomiędzy" i życzę udanej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stosy, aż zazdrość bierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę "Pomiędzy" i "Oddech nocy". Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala