11 pytań

Tak jak wcześniej obiecałam, dzisiaj zamiast kolejnej recenzji pojawi się notka z odpowiedziami na zadane mi przez Lawendę 11 pytań. Zainteresowanych zapraszam do lektury

TAG : 11 PYTAŃ

  Każdy już pewnie zdążył się zorientować jakie są reguły zabawy, ale dla zasady je przytoczę.
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

PYTANIA:

1. Aparat czy kamera?
Właściwie nie ma tutaj dla mnie jednoznacznej odpowiedzi. Cenię sobie i tą i tą formę "zatrzymywania czasu". Gdybym jednak musiała wybrać, byłby to aparat z tej prostej przyczyny, iż częściej go używam ;) 
2. Włosy proste czy loki?
I tutaj odpowiedź jest już znacznie prostsza. Jako dumna właścicielka kręconych włosów nie mogę wybrać inaczej - loki.
3. Kryminał czy sensacja?
Żaden z tych gatunków na stałe nie znajduje się w kręgu mojego zainteresowania, ale częściej sięgam jednak po kryminał.
4. Z lakierem na paznokciach czy bez?
Nienawidzę malować sobie paznokci! Jestem osobą pozbawioną cierpliwości, a do tego niestety pedantką. Po prostu żal mi czasu na to by nakładać na paznokcie trzy warstwy lakieru po to by później zmyć go tylko i wyłącznie dlatego, że nie był równo nałożony.  O ironio uwielbiam jednak kolorowe paznokcie u innych ;) dlatego z lakierem na paznokciach. 
5. Saga/trylogia czy kilka różnych książek tego samego autora?
Do niedawna odpowiedź ta wyglądałaby jeszcze inaczej, ale biorąc pod uwagę prawdziwy nasyp serii, których w żaden sposób nie mogę skompletować wolę jednak kilka różnych książek tego samego autora. 
6. Chiny czy Japonia?
Japonia bez dwóch zdań. Chiny kojarzą mi się niestety tylko i wyłącznie z wszędobylskimi metkami "made in China"
7. Kosmetyki czy moda?
Również bez problemowo - moda. Kosmetyki pozostawiam w rękach mojej starszej kochanej siostrzyczki. 
8. Notatki w zeszycie czy w komórce/na komputerze?
Co prawda znacznie wygodniej jet mi robić notatki na komputerze lub komórce, ale niestety, z niewiadomych dla mnie przyczyn wówczas o nich zapominam.  Dlatego też stawiam na notatki w zeszycie, a właściwie wszędobylskich karteczkach samoprzylepnych
9. Pianino czy gitara?
Uwielbiam oba te instrumenty, ale bliższa, mimo wszystko, wydaje mi się gitara
10. Blog czy vlog?
Nie miałam pojęcia czym jest vlog. Musiałam podeprzeć się wiedzą wujka Google ;) Bezkonkurencyjnie blog. 
11. Wampir czy wilkołak?
Chociaż obecnie panuje ich przesyt, mimo wszystko wolę wampira, głównie ze względu na moją niesłabnącą miłość do jednego z nich ;). Któż może oprzeć się urokowi Damona? 

Tym razem nie mianuję nikogo do zabawy. Większość osób ale już wzięła w niej udział, ale przynajmniej otrzymała zaproszenie. Jeżeli ktoś byłby mimo to chętny zapraszam do odpowiedzi na pytania zadane mi przez Lawendę. ;)

5 comments

  1. Widzę, że nie tylko mnie dopadło 11 pytań xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdego to już chyba dopadło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wolę gitarę i notatki w zeszycie. Loki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje odpowiedzi byłyby identyczne :)
    Team Damon <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala