Podsumowanie czerwca 2012

Czerwiec minął pod znakiem szkoły. Gonitwa za ocenami, niesłabnący zapał nauczycieli do robienia kartkówek i sprawdzianów podsumowujących naszą wiedzę a także niezliczone ilości prób do przedstawienia na zakończenie roku szkolnego sprawiały, że nie raz wracałam do domu i padałam na twarz ze zmęczenia czego efektem jest mała liczba recenzji. Jest to również zdecydowany spadek otrzymywanych przez wydawnictwa lektur. Trzeba było na chwilę powiedzieć sobie stop i teraz jestem zadowolona z tak podjętej decyzji. Średnia 5,29 w pierwszej klasie liceum jest dla mnie bowiem powodem do dumy. Nie przedłużając jednak.

Ilość przeczytanych książek: 13 Jak na razie rekordowa ilość ;)
Ilość zrecenzowanych książek: 4 Tak jak już wspomniałam, gonitwa za ocenami nie pozostawiała mi zbyt dużo wolnego czasu, ale teraz to nadrobimy!
Najlepsza książka: I tutaj pojawia się problem. Większość przeczytanych przeze mnie lektur była tymi, które sama kupiłam, a że starannie wybieram kupowane pozycje sporo jest tytułów, które mnie zauroczyło. Postanowiłam jednak wyróżnić niezastąpioną panią Clare za Mechanicznego aniołaMechanicznego księcia a także znaną zapewne wielu osobą Atrofię
Największe rozczarowanie: Niestety tym razem się bez nich nie obyło.  "Smutna historia braci Grossbart" nie trafiła w mój gust
Wyzwanie "z półki": 4
Wyzwanie "czytam Kingiem": -
Wyzwanie "wyciągnięte z półki życie"; Wreszcie!

11 comments

  1. Całkiem niezły wynik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 13 książek - super wynik! Clare i u mnie na pierwszym miejscu, a Atrofia czeka na zaczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik, gratulacje! :) Uwielbiam twórczość Clare! "Mechaniczny książę", ach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknego wyniku! Łał ale średnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, 13!!!! Gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku i wysokiej średniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik, tylko pozazdrościć! Szkoda, że największym rozczarowaniem okazała się "Historia braci...", bo miałam a nią ochotę, teraz raczej się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem średniej, gratuluję! No, a wynik mimo braku czasu świetny :). Oby tak dalej.
    Zapraszam do zabawy na blogu :).

    OdpowiedzUsuń
  10. 13 - podziwiam! Mój rekord to 15, ale to chyba jakiś cud :D Ogólnie bardzo udana statystyka, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala