Konkurs - Czym jest dla Ciebie blog?

Uwaga, uwaga! Zrządzeniem losu, przez przypadek lub jakąś inną, nienazwaną siłę do trafiły do mnie dwa egzemplarze "Blogostanu". Pani Karolina z Repliki zgodziła się abym jeden komuś podarowała i tak też zamierzam zrobić. Egzemplarz trafi do jednej lub jednego z Was! (Egzemplarz jest nowy, na pierwszej stronie znajduje się jedynie pieczątka Bezpłatny egzemplarz recenzencki)

Żeby nie narażać Was, ani siebie na wydatki z sześcioma zerami przedstawiam krótki regulamin.

Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jestem ja autorka bloga zlodziejkaksiazek.blogspot.com oraz w sposób pośredni wydawnictwo Replika
2. Konkurs obowiązuje od dnia dzisiejszego czyli 24 lipca do końca miesiąca czyli 31 sierpnia godziny 23:59 ;D
3. Zasady konkursu:
a) W wyznaczonym terminie (podanym w punkcie drugim) należy przesłać na mojego maila (kala.suder@gmail.com) odpowiedź na  pytanie Czym jest dla Ciebie blog? 
b) Technika wykonanej pracy jest dowolna. Może to być jedno zdanie, krótkie opowiadanie, wiersz, rysunek etc.
c) Najlepiej aby praca była załączona do wiadomości jako załącznik. Temat wiadomości; KONKURS. Jako treść maila  bardzo proszę umieścić maila kontaktowego, adres swojego bloga oraz własny nick.
d) Bardzo prosiłabym o umieszczenie na własnym blogu banerka informującego o konkursie podlinkowanego do tego postu.
e) Na końcu należy pod tą notką w komentarzu poinformować o wykonaniu wszystkich powyższych podpunktów wraz z mailem z którego wysłaliście wiadomość z pracą w celu sprawdzenia czy wiadomość nie zniknęła gdzieś po drodze ;P  
f) W konkursie mogą brać udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski!
4. Zwycięzcę wybierze jednoosobowa komisja czyli ja wraz z drobną pomocą mojej kochanej siostrzyczki Mony autorki bloga monacosmetics.blogspot.com. Oceniana jest przede wszystkim kreatywność i sposób wykonania. Zwycięzca zostanie ogłoszony prawdopodobnie 2 września
5. Tak jak już wspomniałam "walczymy" o jeden egzemplarz "Blogostanu", którego wartośc wynosi 29, 90 zł. Nagrodę w sposób pośredni ufundowało wydawnictwo Replika.
6. Zwycięzca będzie miał dwa dni na przysłanie swojego adresu. Jeżeli wszystko przebignie zgodnie z planem, paczka zostanie wysłana tuż po weekendzie czyli 6 września.
7. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie maila na adres kala.suder@gmail.com

Banerek konkursowy:




Bardzo zależy mi na tym aby do konkursu zgłosiło się jak najwięcej osób dlatego bardzo proszę, aby banerek wkleiły nawet te osoby, które nie są zainteresowane braniem udziału w konkursie. 

Życzę Wam wszystkim powodzenia!

10 comments

  1. Dziękuję za zaproszenie, ale Blogostan już mam, więc nie będę odbierała szansy innym ;)
    Powodzenia reszcie w konkursie ;)

    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie - bannerek wklejony w zakładce "Konkursy" ;) Może i ja wezmę udział ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślę nad zadaniem. :)
    Na razie wrzucam banner u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wygląda kusząco, pytanie konkursowe ciekawe, jakoś mnie natchnęło, więc postanowiłam spróbować swoich sił ;) Wysłałam maila z adresu cassandra.blogspot@gmail.com, a baner widnieje już na moim blogu (en-lisant.blogspot.com).
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział.
    Maila zaraz wyśle i banerek też wstawię;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to znaczy,że osoby które nie mają bloga nie mogą brać udziału w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę powiedziawszy początkowo nie brałam tego pod uwagę. Jeżeli jednak wypełnisz wszystkie punkty regulaminu (z wyjątkiem umieszczenia na blogu bannera), zapraszam do zabawy ;)

      Usuń
  7. Odpowiedź wysłałam i ja ;)
    cinnamon29@poczta.fm
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również dołączam się do konkursu :).
    capacitier@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala