Podsumowanie wzmożonej czytelniczej aktywności #7ReadUp


O maratonach książkowych nasłuchałam się naprawdę sporo, czy to na zagranicznym booktubie czy wśród naszych blogerów książkowych, co więcej - jakiś rok temu miałam okazje uczestniczyć w jednym z nich. Nigdy jednak nie dane mi było wziąć udziału w akcji organizowanej przez Marthę Oakiss - chociaż niejednokrotnie korciło, okoliczności jakoś nie sprzyjały. Aż w końcu samo wydarzenie zmieniło nazwę i  swoje zasady, a ja potraktowałam to jako kopa do działania i "nadrobienia statystyk" za styczeń. Dodatkowa motywacja do tego by czytać więcej zawsze jest mile widziana.

Do samego końca nie byłam tak naprawdę pewna czy wezmę aktywny udział w 7ReadUp, a jeśli tak - na jakie konkretnie tytuły się zdecyduję i dlatego też nie wspominałam nic wcześniej na ten temat. Książki, z którymi zapoznawałam się na przestrzeni owego tygodnia wybierałam spontanicznie, luźno sugerując się propozycjami wyzwaniowymi zaproponowanymi przez Marthę. I chociaż w trakcie tych siedmiu dni udało mi się złapać chwilowego, czytelniczego doła, koniec końców jestem  jednak zadowolona z rezultatów. O większości przeczytanych książek mam sporo do powiedzenia dlatego teraz nie będę wdawać się w szczegóły. Jeśli któryś z poniższych tytułów zainteresuje Was w szczególności wspomnijcie o tym w komentarzu. Postaram się do wziąć pod uwagę i szybciej spisać swoje myśli na dany temat. Teraz jednak zapraszam Was do małych statystyk.

Przeczytane:
Dzień 1

Dzień 2
Dzień 3

Dzień 4
Dzień 5
Dzień 6

Dzień 7

Razem
"Mara Dyer. Przemiana" - Michelle Hodkin 296 str. (2,5 cm)
"Powiedz wilkom, że jestem w domu" - Carol Rifka Brunt 101 str.
"Powiedz wilkom, że jestem w domu" - Carol Rifka Brunt  299 str. (3 cm)
"Pułapka uczuć" - Colleen Hoover 289 str. (2 cm)
"Love, Rosie" - Cecelia Ahern 122 str.
"Love, Rosie" - Cecelia Ahern  389 str. (3,2 cm)
"Wybacz mi, Leonardzie" - Matthew Quick 112 str.
"Wybacz mi, Leonardzie" - Matthew Quick 295 str. (2,8 cm)
"Jedno małe kłamstwo" - K. A. Tucker 33 str.
"Jedno małe kłamstwo" - K. A. Tucker 398 str. (3 cm)

2 334 str. (16,5 cm)
Wyzwania:
Początek serii
Zakończenie serii
Wydane w 2014 r.



Rekomendowane przez booktube

Z bransoletką
Nowy dla Ciebie autor
Z miastem
Niebieska okładka

W szkole


Ogień
"Pułapka uczuć" - Colleen Hoover
-
"Pułapka uczuć" - Colleen Hoover
"Love, Rosie" - Cecelia Ahern
"Wybacz mi, Leonardzie" - Matthew uick
"Jedno małe kłamstwo" - K. A. Tucker
"Pułapka uczuć" - Colleen Hoover
"Love, Rosie" - Cecelia Ahern
"Mara Dyer. Przemiana" - Michelle Hodkin
"Love, Rosie"- Cecelia Ahern
"Powiedz wilkom, że jestem w domu" - Carol Rifka Brunt
"Powiedz wilkom, że jestem w domu" - Carol Rifka Brunt
"Pułapka uczuć" - Colleen Hoover
"Mara Dyer. Przemiana" - Michelle Hodkin
"Love, Rosie" - Cecelia Ahern
"Wybacz mi, Leonardzie" - Matthew uick
"Jedno małe kłamstwo" - K. A. Tucker
"Jedno małe kłamstwo" - K. A. Tucker
A Wy braliście udział w perwszej edycji 7ReadUp? A jeśli tak - jak Wam poszło?

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala