Podsumowanie lutego


Luty był dobrym miesiącem. Tak dobrym jak tylko potrafi być  miesiąc niemal całkowicie wolny od szkolnych studenckich  obowiązków. W lutym czytałam, oglądałam filmy (czy to w domowym zaciszu czy też z przyjaciółmi w kinie) i dawałam się ponieść swojemu serialowemu uzależnieniu - słowem, robiłam wszystko to na co brakowało mi czasu w trakcie sesyjnego zawirowania. I bawiłam się znakomicie.

Luty stał się również miesiącem podejmowania decyzji co poskutkowało tym, że reaktywowałam drugiego bloga - ogólno-kulturalnego. Nie wiem czy wśród Was jest wiele pasjonatów seriali i filmów, ale jeśli tak będzie mi miło jeśli zawitacie również na karolinakulturalnie.blogspot.com. Zwłaszcza, że możecie się tam już zapoznać z pierwszą recenzją niezwykle ciepłego serialu idealnego na te ostatnie zimowo-nie-zimowe wieczory - Chasing life. Tymczasem, jak co miesiąc, zapraszam Was na krótkie podsumowanie lutowych wyników.

PRZECZYTANE:

Sklep rzeczy zapomnianych. Vintage, Susan Gloss ★★½
7 razy dziś, Lauren Oliver  ★★
Mara Dyer. Tajemnica, Michelle Hodkin ★★
Mara Dyer. Przemiana, Michelle Hodkin ★★
Powiedz wilkom, że jestem w domu, Carol Rifka Brunt ★★
Pułapka uczuć, Colleen Hoover ★★
Love, Rosie, Cecelia Ahern ★★½
Wybacz mi, Leonardzie, Matthew Quick ★★½
Jedno małe kłamstwo, K. A. Tucker ★★
Wiadomość, Tove Jansson ★★
Cząstka Ciebie, Ella Harper ★★

STATYSTYKI STYCZNIOWE:

Przeczytane: 11
Strony: 4 441
Ocena: 4,5

KSIĄŻKA MIESIĄCA:



STATYSTYKI ROCZNE:

Przeczytane: 16
Strony: 6 281
Ocena: 4,4

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala