Kwietniowe linki miesiąca


Pierwotnie ten wstęp wyglądał całkiem inaczej. Psioczyłam tam strasznie na wszelakiego rodzaju sprzęty i na fakt, że technologia się na mnie uwzięła i jak zwykle utrudnia mi życie. A potem bardzo szybko ten wstęp usunęłam, kiedy zorientowałam się że winę nie ponosiła wcale żadna technologia tylko moja ślepa i zupełne nieogarnięcie. Ale może to lepiej bo co tak negatywnie spoglądać na zycie gdy przed nami rychła perspektywa wolnego weekendu majowego i świętowania. Strasznie świerzbi mnie język by zdradzić wam trochę wcześniej jakie nagrody przewidziałam dla was na konkurs, ale obiecałam sobie że tego nie zrobię i że nie zepsuję wam niespodzianki. Trzymajcie za mnie kciuki i bądźmy silni - wszyscy! Do 7 maja już w końcu niedaleko a póki co mogę wam przynajmniej podrzucić kilka ciekawych tekstów do lektury!


0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala