Kwietniowe linki miesiąca


Ostatnim czasy wszelkie posty na Złodziejce książek wydają się być sponsorowane przez stacje meteorologiczne. Katuję Was tymi informacjami o pogodzie jakby to było najważniejsze co mam Wam do powiedzenia, albo jakbyście nie mogli zanim zerknąć za okno. Wybaczcie, ale żeby tradycji stało się zadość napomknę tylko szybko, że w Krakowie jest niemiłosiernie duszno i że absolutnie wszystko wskazuje na to jakby zaraz miała się rozpętać burza. Podobna atmosfera - burzowa i duszna, ze wskazanie na to pierwsze - wydaje się zresztą ogarniać blogosferę książkową. Ludzie decydują się na zmiany (co popieram całym serduchem!), podnoszą się głosy, że posty z recenzjami stają się passé i ogólnie jest jakoś tak inaczej niż było jeszcze niedawno. Szykuje nam się jakaś mała rewolucja.

Ale zanim do niej dojdzie szybki przegląd ciekawych, kwietniowych postów (dziwnym zbiegiem okoliczności powiązanych często z serialami ;) )

1) Już za chwilę, coraz bliżej i doczekamy się Warszawskich Targów Książek, na które zawitam z Panną M. (po raz pierwszy! już nie mogę się doczekać!). A na pytanie czym w ogóle są Targi odpowie Wam jak zwykle niezastąpiona Martha

2) My, zabiegani, wiecznie zajęci ludzie XXI wieku nie zawsze możemy sobie pozwolić na to by zasiąść w ulubionym fotelu z książką w ręku, ale czytać można nie tylko w domu  

3) Majówka coraz bliżej i choć nie wszyscy cieszą się z tego równie mocno (biedni, biedni maturzyści!), są i tacy, którzy śmiało mogą budować stosy lektur na te trzy dni. A jak nie macie pomysłu po co sięgnąć, możecie zawsze zainspirować się majówkowymi propozycjami Tirindeth

4) Pisanie standardowych recenzji może nie jest już równie popularne co dawniej, ale blogowanie dalej nie wyszło z mody. A jeśli jeszcze nie zaczęliście swojej przygody z blogiem - Maggie Rose Black da Wam kilka rad odnośnie blogowania

5) Mam wrażenie, że o tym serialu mówili, albo chociaż słyszeli już wszyscy. Ale na wszelki wypadek i tak podrzucę Wam opinię Natalii na temat fenomenalnego Daredevila. Marvelowskie produkcje serialowe podbijają moje serducho.

6) A jeśli mimo wszystko Marvel to nie Wasze klimaty, Natalia poleca Wam również inny (sprawdzony przeze mnie na własnej skórze!) tytuł - Eye Candy. Chociaż naprawdę mam nadzieję, że informacja o tym, że produkcja a raczej nikłe szanse na drugi sezon nie są prawidłowe.

7) Ostatnio polecałam Wam tekst Gosiarelli o produkcjach stacji ABC i The CW - teraz kolej na ABC family. Co prawda żaden z ich tytułów nie podbił mojego serducha na zbyt długi okres, ale może ktoś z Was znajdzie coś dla siebie.

8) A jak nadal nie znaleźliście produkcji idealnej dla siebie to przyjrzyjcie się temu co spotka nas w 2015 roku i później (a to i tak przecież ściśle ograniczone grono). I gdzie człowiek znajdzie na to wszystko czas?

9) Mój ostatni serialoholizm sprawił, że ten tekst jest mi dziwnie bliski - czyli jakim serialem jest Twoje życie

10) Spoilery, spoilery, spoilery. Człowiek ma wrażenie, że atakują go z każdej strony i że praktycznie nie da się od nich uciec. Myszy słów kilka na temat spoilerów (Swoją drogą, ostatnio po raz kolejny zostałam zaspoilerowana odnośnie wydarzeń z ostatniego odcinka Grey's Anatomy-dobrze, że akurat jeśli chodzi o ten tytuł nie przykładam do tego zbyt dużej wagi)

11) Tekst ostatnio bardzo na czasie czyli o tym czy jesteś bezpieczny po trzęsieniu ziemii w Nepalu 

12) I mój absolutny kwietniowy faworyt,genialny tekst o tym co jest naszym sekretnym talentem(razem z komentarzami).Człowiek sam nie zdaje sobie sprawy z tego jak bardzo jest utalentowany.

13) A na koniec, już tradycyjnie, piosenka. Po raz kolejny coś co prześladuje ostatnimi czasy nie tylko mnie, ale również Pannę M. 

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala