10 książkowych kont na instagramie, które powinniście obserwować


Wydaje mi się, że każdy książkoholik zgodzi się ze mną, że książki są nie tylko piękne w rozumieniu historii jakie zawierają poszczególne tytuły, ale też jako przedmioty same w sobie. Nie wiem czy zdarzyło się wam siedzieć i po prostu podziwiać jakąś pozycję, ale mi przytrafia się to zbyt często. (Powtarzam sobie, że nie ma w tym nic złego. Wstydzić powinni się ludzie, którzy kupują książki tylko po to żeby ładnie wyglądały na półce - a po pracy w księgarni niestety jestem świadoma tego że takie osoby istnieją). Czasami przypatruje się pozycjom na własnej półce, czasami przeglądam zdjęcia książek na instagramie. A istnienie osobnej społeczności - bookstagramowiczy - jest dowodem na to, że nie jestem osamotniona. W dzisiejszym poście, który pełni funkcje przerywnika między kolejnymi recenzjami, postanowiłam podzielić się z wami dziesięcioma polskimi profilami na instagramie, które cenię sobie najbardziej. Ciężko było mi się ograniczyć do takiej liczby, ale myślę, że poradziłam sobie całkiem dobrze. Koniecznie przyjrzyjcie się im bliżej i, jeśli jeszcze tego nie robicie, zaobserwujcie je. Miłego oglądania!

P. S. No i wiecie że przede wszystkim polecam wam profil @kala_reads

2 comments

  1. Wypromowanie konta na instagramie jest trudne. Konkurencja jest bardzo duża i trudno się przebić. Na stronie https://instaid.pl/ można znaleźć metodę na przyspieszenie tego procesu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bardzo lubię czytać książki i myślę o otworzeniu konta na instagramie z recenzjami. W internecie przeczytałam mnóstwo porad o tym w jaki sposób prowadzić taki profil.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala