10 książkowych kont na Instagramie, które powinniście obserwować #2


Trochę nieplanowanie mój weekend zamienił się w pięć dni wolnych od praktyk i wszelkich obowiązków. Jesień, która przecież miała zawitać dopiero jutro!, trochę się pospieszyła i przyniosła mi niechciany prezent w postaci paskudnego przeziębienia. Co prawda nie udało mi się wówczas przygotować dla Was zbyt dużej ilości postów na zapas, ale przynajmniej zdołałam w końcu zostawić za sobą dziwny marazm czytelniczy, który towarzyszył mi od początku września. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. W trakcie tego wolnego doszłam również do wniosku, że ostatnio może odrobinę za bardzo zasypałam Was recenzjami. Stąd swego rodzaju post przerywnik. Kolejna edycja pięknych instagramowych kont, które musicie odwiedzić - przy czym skupiłam się tym razem na zagranicznych bookstagramowiczach. 






















Jestem ciekawa czy znaliście wszystkie te profile i który z nich przykuł Waszą uwagę najbardziej. Koniecznie podzielcie się też w komentarzach kontami, które według Was zasługują na więcej uwagi. 

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala