Ulubieni zagraniczni booktuberzy


Jeśli jesteście ze mną już jakiś czas i czytając kolejne posty zwracacie uwgaę na coś więcej niż zdjęcie i liczbę gwiazdek przy tytule, myślę że doskonale zdajecie sobie sprawę z tego, że jestem osobą uzależnioną od zagranicznego booktube'a. Kanały zagranicznych booktuberów stanowią przeszło połowę kanałow jakie subskrybuje (pozostałe to nasz polski booktube i te kanały które tworzą fanowskie filmiki z moimi ukochanymi serialami) i zdecydowanie są złodziejami mojego wolnego czasu. Mam jednak na to dobrą wymówkę. Po pierwsze, są dla mnie wstępną wskazówkę na jakie tytuły/autorów powinnam zwracać uwagę w zapowiedziach. Po drugie, pozwalają mi sprawdzić samą siebie na ile rozumiem język angielski "ze słuchu" (a przynajmniej to sobie powtarzam). 

Początkowo planowałam Wam po kolei opowiadać co cenie w poszczególnych kanałach, ale doszłam do wniosku że za często bym się powtarzała. Przeważnie szukam bowiem w każdym kanale tego samego. Lubię, gdy w poszczególnych filmach widać osobowość booktubera przyczyn niekoniecznie chodzi mi o nadmierną ekspresyjność. Lubię, gdy dana osoba potrafi się wypowiedzieć na temat przeczytanych przez siebie pozycji a nie zdradza nam jedynie streszczenie fabuły i dziwny wyraz twarzy. Lubię gdy na kanale jest coś więcej niż book haule i unboxingi (chociaż ze wstydem przyznaje, że rzadko oglądam pojedyncze recenzje). I, przyznaje, lubię gdy filmik nie wygląda jakby był kręcony kalkulatorem a ja nie muszę ustawić głośności "na fulla". Kanały, które uznaje jako "te ulubione" spełniają wszystkie, albo większość z tych cech a co ważniejsze - nigdy nie wyłączam ich filmików w połowie (na czym przyłapałam się kilkakrotnie u kilku innych, nawet tych "popularnych" booktuberów). 

BooksandLala


Book Beauty Ameriie


Mollie Reads


WellDoneBooks


gracewithabookinherface


Between Chapters


Riley Marie


shemightbemonica


YA BookwormBloger


thereading wallflower


Jestem ciekawa czy kojarzyliscie wszystkie powyższe kanały i czy też skarżycie je sympatią. No i oczywiście - jacy są Wasi ulubieni  zagraniczni booktuberzy?

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala