Podsumowanie marca


W tym roku kolejne upływające miesiące powodują we mnie lekki niepokój i dlatego - chociaż z niecierpliwością, jak każdy ciepłolubny człowiek, wyczekiwałam wiosny - trochę żałuje, że marzec dobiegł już końca. Nie lubię zmian, a tymczasem w 2017 roku są one dla mnie nieuniknione. Pod koniec czerwca (a przynajmniej taki jest plan!) czeka mnie obrona licencjatu i potem trzeba będzie podjąć kolejne trudne decyzje dotyczące przyszłości. Tak jak podejrzewałam, prace nad licencjatem niekoniecznie wpłynęły na moje czytelnicze tempo. Przy tak niewielkiej liczbie zajęć łatwo znaleźć czas zarówno na pisanie, lekturę jak i wypady do kina, czego dowody znajdziecie poniżej. 


PRZECZYTANE:

Jak już wspominałam, ważne jest dla mnie zachowanie różnorodności jeśli chodzi o dobór lektur. Jestem typem osoby, która szybko się nudzi i potrzebuje zmiany klimatu jeśli chodzi o czytane powieści. W marcu zdecydowanie ograniczyłam powieści młodzieżowe i New Adult (tych drugich nie ma tak naprawdę wcale), ale ciężko stwierdzić czy częściej sięgałam po thrillery/kryminały czy powieści obyczajowe. O kilku z tych lektur już Wam opowiadałam, natomiast opinie o pozostałych tytułach powinny się ukazać w kwietniu. 

  1. Ruina i rewolta, Leigh Bardugo ★★★½☆
  2. Był sobie pies, W. Bruce Cameron ★★★★☆
  3. Kobieta znikąd, Mary Kubica ★★★☆☆
  4. Tajemnica zamku, Krystyna Mirek ★★★★☆
  5. Buntowniczka z pustyni, Alwyn Hamilton ★★★★☆
  6. Grób mojej siostry, Robert Dugoni ★★★½☆
  7. Wielkie kłamstewka, Liane Moriarty ★★★★★
  8. Dwoje do pary, Andy Jones ★★★☆☆
  9. Kolacja, Herman Koch ★★★☆☆
  10. Woda dla słoni, Sara Gruen ★★★★★
  11. Siedem sióstr, Lucinda Riley ★★★★☆
  12. Córeczka, Anna Snoekstra ★★½☆☆


NAPISANE:

Zaskoczyła mnie liczba opublikowanych na blogu tekstów bo nie spodziewałam się, że było ich aż tak dużo. W przeważającej części są to opinie o książkach jakie przeczytałam w lutym i marcu - Już mnie nie oszukasz, Perfekcyjne, Ósme życie (dla Brilki). Tom 1, Kobieta znikąd, Dygot, Waleczna czarownica, Grób mojej siostry, Załatw pogodę, ja zajmę się resztą, Sztuka ścigania się w deszczu, November 9, Tajemnica zamku czy Dwoje do pary. Ponad to (jak co miesiąc) przedstawiłam Wam najciekawsze zapowiedzi, a że przywitaliśmy wiosnę - przygotowałam także listę TBR na kolejny sezon i topkę najlepszych książek tej zimy. Pozostałe trzy posty stanowiły teksty w ramach Filmowego zakątka (cz. 2, cz. 3 i cz. 4) - cóż za filmowy miesiąc!

Nie mam sprecyzowanych planów na kwiecień, ale mam nadzieję, że nie będzie on gorszy od marca ;) Pochwalcie się w komentarzach ile powieści Wy przeczytaliście i co najbardziej Was zachwyciło - szukam dla siebie inspiracji!

PS. W kwietniu podejmę kolejną próbę jeśli chodzi o systematyczne publikowanie stosów. Ciekawe co z tego wyjdzie. 

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala