Stosik 02/2011

Jak pewnie zauważyliście z pierwszym stosikiem udało mi się już uporać. Nadszedł więc czas by zaprezentować wam stosik drugi. Niestety, nie udało mi się go zamieścić na jednym zdjęciu, więc podzieliłam go na dwa.

Od góry:
 1. Trzy metry nad niebem - Federico Moccia
2. Aż śmierć nas rozłączy - Harlan Coben i inni
3. Ciotka Julia i skryba - Mario Vargas Llosa
4. Sto lat samotności - Gabriel García Márquez
5. Miłość w czasach zarazy - Gabriel García Márquez

1. Polowałam już na tą książkę jakiś czas aż w końcu mi się udało! 
2. Prawdę mówiąc mam mieszane uczucia. Niezbyt przepadam za zbiorami opowiadań, ale zobaczymy.
3. Cóż, postanowiłam, że muszę się sama przekonać do kogo trafił Nobel w dziedzinie literatury. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
4. Autor znalazł się na liście 100 książek, które KAŻDY powinien przeczytać. Zobaczymy.
5. Jak wyżej.

 Od góry:
1. Wrócę po ciebie - Guillaume Musso
2. Jodi Picoult - Karuzela uczuć
3. Bezduszna - Gail Carriger
4. Odcień fioletu - Jeri Smith-Ready

1. Tak jak w przypadku "Trzech metrów nad niebem". Polowałam, polowałam i nareszcie jest. 
2. Zawsze z niecierpliwością czekam na książki pani Picoult. Tym razem moja niecierpliwość spotęgowana jest faktem, że oglądałam już film na podstawie tej książki i był naprawdę niezły. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
3. Skutek nocy zakupów. Słyszałam bardzo pochlebne opinie na temat tej pozycji. Pora przekonać się samemu, czyż nie?
4. Prezent od mamuni! Dziękuję ;*

Choróbsko przykleiło się do mnie i chyba nie zamierza odejść. Cóż, przynajmniej mam czas żeby nadrobić zaległości w lekturze. 

P.S. Serdecznie zachęcam Was do wyrażania własnych opinii na temat wyżej wymienionych książek w komentarzach. Może ktoś z Was już je czytał i chciałby się ze mną podzielić swoimi odczuciami? A może macie dla mnie jakieś ciekawe propozycje? Liczę na Was.

4 comments

  1. Bardzo fajny stosik ;)
    Podobał mi się "Odcień fioletu", ale zdecydowanie przebiła go "Bezduszna". Nie mogę już doczekać się części następnej, a Tobie życzę miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 17, 2011

    Hej :)
    Coben w stosiku! Zdecydowanie coś dla mnie, uwielbiam tego pisarza i mam nadzieję, że ta książka przypadnie CI do gustu:)
    Tak samo Jodi Picoult jest świetna :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety żadnych książek z tych stosików nie czytałam, ale mam wielką ochotę na "Bezduszną" i "Odcień fioletu" ;D Życzę miłego czytania i czekam na jakieś recki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowymaja 17, 2011

    "Miłość w czasach zarazy" to cudowna książka. :) Za to "Sto lat samotności" już do mnie nie przemówiło i nie dałam rady tej książki skończyć. "Aż śmierć nas rozłączy" czytałam kiedyś i w sumie nie pamiętam już tych opowiadań. Dobre na raz i poza tym za opowiadaniami nie przepadam. O reszcie powiem tyle, że czekam na Twoją opinię, bo nie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala