Wstęp

Ok, ustalmy na wstępie, że nigdy nie byłam w tym dobra. Jeżeli już muszę wybrać to zdecydowanie wolę pożegnania od powitań. Naprawdę. Wiem, że to nienormalne, ale nikt nie mówił, że zaliczam się do osób zdrowych psychicznie. Dlatego wybaczcie.

To mój debiut jeżeli chodzi o blog na tym portalu. Jak do tej pory byłam wierna onetowi, ale doszłam do wniosku, że czas wreszcie na zmiany. Stąd Zlodziejkaksiazek. Adres powstał dzięki inspiracji blogiem Zlodziejka-ksiazek i jak nietrudno się domyślić będzie związany z moją fascynacją literaturą. Przede wszystkim znajdziecie tu recenzje, ale nie tylko. Od czasu do czasu pojawiać się będą posty związane z nowościami na rynku, a także wyszukane przeze mnie wywiady.
Cóż mam nadzieję, że blog przypadnie Wam do gustu. Liczę na łaskawe opinie.

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala