Stosik 01/2011

Biorąc przykład z wielu blogów stworzyłam swój własny stosik na maj. Nie jest on może bogaty w wartościową literaturę, ale za to doskonale nadaje się na ciepłe, wiosenne wieczory.

Od góry:
1. Umarli czasu nie liczą - Kim Harrison
2. Strażniczka aniołów mroku - Kim Harrison
3. Cienie - Amy Meredith
4. Czas zamknięty - Hanna Cygler
5. Pokonani - Hanna Cygler
6. Zawsze przy mnie stój - Carolyn Jess-Cooke


1. Należy do M. Podobno jest świetna, podobno powinna mi się spodobać  i podobno trudno się od niej oderwać. Hmm... Cóż, już wkrótce sama się o tym przekonam. Prawdę mówiąc nie mogę się doczekać. 
2. Jak wyżej. Panna M. zdecydowanie mnie rozpieszcza, zapewniając mi stały dopływ literatury żebym nie umarła w łóżku z nudów. Cóż, nie będę narzekać.  
3. Zgadujcie. Tak, własność panny M. Czy wspomniałam już, że jestem zdecydowanie zbyt rozpieszczana?
4. Biblioteka. Podobno pozycja obowiązkowa. Okładka co prawda nie zachęca, ale akcja rozgrywa się w trakcie II wojny światowej, a ja lubię te klimaty. Zobaczymy.
5. Druga część "Czasu zamkniętego". Mam coraz lepsze przeczucia ;) 
6. Tak, tak, tak. Prezent od panny M. na urodziny, został już przeczytany i teraz cierpliwie czeka w kolejce aby moja kochana siostrzyczka mogła się za niego zabrać. 

Możecie się spodziewać recenzji wszystkich tych pozycji, a także "Odcieni fioletu", która czeka już na mnie w empiku na odbiór. Poza tym byłabym wdzięczna za propozycje książek, które was interesują w komentarzach pod tym postem.

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala