5 urodziny bloga + KONKURS


Przyznam szczerze, że trochę ciężko mi uwierzyć w to, że Złodziejka książek obchodzi dzisiaj swoje 5 urodziny. Kiedy zakładałam bloga nie patrzyłam tak naprawdę daleko w przyszłość, ale znając samą siebie podejrzewałam, że wytrwam w blogowaniu 2/3 miesiące a potem stracę początkowy zapał i pomysły. Tymczasem Złodziejka książek stała się w pewnym momencie stałym, niezmiennym punktem w moim życiu podczas gdy tak wiele rzeczy w koło ulegało zmianie - kiedy kończyłam gimnazjum i zaczynałam liceum; kiedy pisałam maturę; kiedy dostałam się na studia; kiedy podjęłam pierwszą, prawdziwą pracę. Owszem, były momenty lepsze i gorsze - chwile, w których tryskałam pomysłami i takie gdy niemal zmuszałam samą siebie żeby coś opublikować. Ale na chwilę obecną nie wyobrażam sobie tego bym miała całkowicie porzucić ten mój mały kawałek blogosfery, bo na swój własny, pokręcony sposób kocham go całym serduchem. I w ten wielki dzień dla Złodziejki chciałam podziękować wam za to, że nie jestem tutaj sama i zawsze mam was - absolutnie fantastycznych czytelników.

Nie będę snuć tutaj żadnych mów dziękczynnych bo a) nie jestem w tym dobra i zawsze popadam w zbyt patetyczny ton i b) z pewnością kogoś bym pominęła. Podziękuje więc wam w taki sposób, który na pewno ucieszyłby i mnie samą. Pięknymi, nowymi bukami. Zastanawiałam się na jakie tytuły się zdecydować, ale jestem zadowolona z finalnego wyboru i mam nadzieję, że i wy podzielicie moje zdanie. Dwie pozycje czytałam i absolutnie się nimi zachwycałam, trzecią mam w niedalekich planach, ale słyszałam na jej temat sporo dobrego za granicą. No i każda z nich zupełnie się od siebie różni, dzięki czemu mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie coś dla siebie. Gotowi na odkrycie tajemnicy?

Tam, tam, tam!

"Ugly love"; "Kasacja"; "Dwór cierni i róż"


1. ZASADY

  • Konkurs polega wyłącznie na zgłoszeniu się i zaobserwowaniu fanpage'a bloga/instagramowego konta (po kliknięciu zostaniecie przeniesieni w dany portal)) oraz odpowiedzeniu na banalne pytanie - jaka jest Wasza ulubiona książka?
  • W komentarzu wskażcie która z nagród was interesuje. Możecie wybrać więcej niż jeden tytuł żeby zwiększyć waszą szansę na wygraną, ale jedna osoba może wygrać tylko jedną pozycję. (jeśli np. wylosuje wasze imię najpierw w przypadku "Ugly love", a potem "Kasacji - otrzymacie tylko jedną z pozycji - "Ugly love")
  • Będzie mi bardzo miło jeśli wspomnicie o konkursie na swoich fanpage'ach, blogach tudzież instagramach, ale nie jest to warunek konieczny
Wydaje mi się, że nikt z Was nie powinien mieć najmniejszego problemu z wypełnieniem poniższych kroków, a warto powalczyć o nagrody ;)

WZÓR ZGŁOSZENIA

Obserwuję na instagramie jako:
Lubię na FB jako:
Mój e-mail:
Odpowiedź na konkursowe pytanie:

Regulamin rozdania:
1. Organizatorem rozdania jest Karolina Suder autorka bloga zlodziejkaksiazek.blogspot.com
2. Nagrodą w konkursie jest nowy egzemplarz książki "Ugly love" Collen Hoover, "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas oraz "Kasacja" Remigiusza Mroza
3. Rozdanie trwa od 07.05.2016 r. do 26.05.2016 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia które pojawią się później, nie będą brane pod uwagę.
4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest odpowiedzenie na pytanie konkursowe (jaka jest wasza ulubiona książka) oraz dołączenie do obserwatorów instagram @kala_reads 
 lub polubienie fanpage bloga na facebooku 
5. Można umieścić baner konkursowy na swoim blogu lub udostępnić go na FB/instagramie
6. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
7. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
8. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w osobnym poście, w ciągu 7 dni od daty zakończenia rozdania.
9. Jeśli zgłosi się mniej niż 15 osób - rozdanie zostanie anulowane.
10. Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni, wylosuję inną osobę.

11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).
12. Jako Organizator - zastrzegam sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie w trakcie trwania konkursu.


UWAGA!

Wiem, że disqus bywa kapryśny i czasami nie ładuje się miejsce przeznaczone do komentowania! Z moich obserwacji wynika, że problem ten znika czasami po podobnym załadowaniu strony a na niektórych przeglądarkach (Mozilla Firefox) czy urządzeniach (tablety czy telefony) nie pojawia się on wcale. W razie jakikolwiek problemów proszę Was o kontakt za pośrednictwem facebooka albo na maila.

A w razie gdyby zawiodły wszystkie środki zostawiam wam link bezpośrednio do dyskusji ;)

https://disqus.com/home/discussion/zlodziejkaksiazek/5_urodziny_bloga_konkurs_zlodziejka_ksiazek/


POWODZENIA!

1 comments

  1. Gratulacje! Pięć lat to naprawdę kawał czasu i ogrom książek. Ja prowadzę bloga od kilku miesięcy, a wydaje się, że już długo to trwa ;-) w wolnej chwili zapraszam do mnie: czytambozyje.blogspot.com.

    Lubię na FB jako: Izabela Łapacz
    Mój e-mail: iza380@o2.pl
    Wybieram: Ugly love, Dwór cierni i róż

    Moja ulubiona książka to: "Unik" Chelsea Cain. Niesamowite emocje, powrót do strasznej przeszłości- dziewczyny porwanej i być może molestowanej w dzieciństwie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala