Majowe linki miesiąca


Maj przeleciał mi gdzieś między palcami. Tyle się działo - i w kwestii związanej z blogiem, i moim życiem prywatnym, że kiedy nadszedł czas na publikacje najciekawszych linków miesiąca, miałam  nie lada problem. Okazało się bowiem, że zebrałam ich znacznie mniej niż zazwyczaj. Trochę się tym zmartwiłam, zastanawiałam się czy jest sens publikacji takiego mniejszego zbioru, a potem przypomniałam sobie że ostatnio haniebnie pominęłam kilka świetnych tekstów (tak to jest jak człowiek zbiera materiały w rożnych miejscach) i że przecież zawsze mogę wam polecić także moje ulubione booktubowe filmy (na to akurat powinnam wpaść znacznie wcześniej!).  Miałam dobrą motywację bo na Złodziejce ostatnio publikowane były same recenzje - tak to jest jak zaczyna się sesja a człowiek ma tylko takie teksty w pogotowiu - i chciałam wam coś przynajmniej w taki sposób urozmaicić. Nie przedłużając, mam nadzieje że znajdziecie tu coś dla siebie a w komentarzach podzielicie się ze mną swoimi ulubionymi tekstami.

PS Oczywiście pamiętam o konkursie. Wszystkich uczestników juz spisałam i w najbliższym czasie postaram się opublikować wyniki (najpóźniej w czwartek!) Ale wiecie jak to jest jak człowiek ma mnóstwo nauki - przynajmniej z pozoru nie ma czasu na nic innego ;)


0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala