Czerwcowe linki miesiąca


Lubię zmiany - wtedy gdy następują niezbyt często i nie wprowadzają zbyt dużego zamętu do mojego życia. Ale, jeśli jesteśmy ze sobą zupełnie szczerzy, remonty chyba na stałe zagoszczą na mojej prywatnej liście rzeczy, których nie darzę sympatię i zabieram się za nie bez szczególnej energii (jedynym ich plusem pozostaje tylko efekt końcowy). Wszelkie książki są teraz popakowane w kartony i poupychane w pokoju moich kochanych rodziców, a ja na złość co chwilę zmieniam zdanie na temat tego co chciałabym przeczytać. Żeby uniknąć szaleństwa (czyt. nurkowania na dno kartonu co kilka minut i wyciągania ze sterty książek TEJ WŁAŚCIWEJ), postanowiłam wykorzystać chwilę wolnego na to by zebrać w jednym miejscu linki czerwca i podzielić się nimi z Wami. Jak sami widzicie - korzystają na tym obie strony. Wy macie co przeglądać a ja nie narażam się na zdegustowane spojrzenia współmieszkańców. 



Mam nadzieję, że znaleźliście coś interesującego dla siebie. No i koniecznie podzielcie się w komentarzach linkami do swoich ulubionych tekstów czerwca.

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala