Zapowiedzi czerwcowe


Nie wiem czemu ubzdurałam sobie, że po tak obfitym w premiery maju, czerwiec okaże się spokojniejszy. Myliłam się. Wydawnictwa szykują dla nas sporo niespodzianek na ten początek wakacji, a niektóre - jak choćby Papierowy Księżyc - wciąż nie ujawnili wszystkich swoich planów i trzymają nas trochę w niepewności. Co gorsza, jak wszyscy wiemy, przy aktualnie odbywających się egzaminach jestem znacznie bardziej podatna na wszelakiego rodzaju pokusy zakupowe (taka forma terapii na poprawę nastroju). Z racji na sporą ilośc tytułów przejdźmy jednak od razu do konkretów.  Napomknę jeszcze tylko, że o niektórych pozycjach wspomniałam już w zeszłym miesiącu - "Mimo moich win", "Fobos", "Pandora", "Slow life" - więc nie będę się w tej kwestii powtarzać ;)


Na "Przekroczyć granice" czekałam od lutego (!), kiedy to na snapie i na stronie wydawnictwa po raz pierwszy pojawiła się wzmianka o premierze. Wszystko wskazuje na to, że wreszcie się doczekam. // Jeśli chodzi o "Kiedy pada deszcz" mam po prostu absolutną słabość w zakresie pozycji New Adult wydawanych przez Filię. // Decyzji o wydaniu  "Nie pozwól mi odejść. Ella i Micha" trochę nie rozumiem. Wydawnictwo ma tyle porozpoczynanych serii New Adult (np. moją ulubienicę od Elle Kennedy!) a zabiera się za kolejną. Nie wspominając o tym, że jedną z serii jest inna pozycja od Jessiki Sorensen. Ale z drugiej wiem, że sporo z Was lubi twórczość tej autorki. // Na "Moje życie obok" czekałam tyle czasu, że już traciłam nadzieję! Miło, że polskie wydawnictwa interesują się nie tylko nowościami. //  "Ból za ból" jest kolejną pozycją, która interesowała mnie od dawna. I chociaż bardzo się cieszę nie ukrywam, że ze strony Feerii Young czekam tylko na jedną wiadomość! 

Czytałam poprzedni zbiór opowiadań w tej "serii" i kilka z nich mi się podobało. A w przypadku "Ktoś mnie pokocha"  zachwyca mnie też spis nazwisk odpowiedzialnych za poszczególne historie. // Muszę siegnąć po "Z mgły zrodzonego"! Nie wiem czy "Dusza cesarza" jest częścią tej samej serii - już się pogubiłam! - ale i tak jestem ciekawa. // "Arktyczny dotyk" też przypomina mi, że nie znam jeszcze pozostałej twórczości autorki. // "Strażniczka książek" dla odmiany zachwyciła mnie zarysem fabuły. Wygląda na to, że to idealna lektura dla miłośników książek. // A "Osobliwe szczęście Arthura Peppera" to efekt poszukiwań okładkowej sroki! Cóż to za piękność!!

Haniebnie nie wspomniałam o "Simon oraz inni homo sapiens" a to chyba na tą pozycje czekam najbardziej!


Na  "A między nami wspomnienia" miałam zapolować na targach, ale nie wyszło. A tak mi polecacie twórczość pani Gargaś! // Twórczość pani Zyskowskiej Ignaciak już za to znam i uwielbiam! Czego nie mogę powiedzieć o pozycji "Niebieskie migdały". Jakoś uchowała się nieprzeczytana! A to wznowienie jest CUDOWNE. // Trochę boję się zawodu, ale Jojo Moyes mnie jeszcze nie zawiodła. Po "Kiedy odszedłeś" na pewno sięgnę. // "Biała Rika" zachwyciła mnie opisem. Again, zastanawiałam się nad zakupem na targach, ale tłum przy Znaku mnie pokonał. // A o pozycji "Rybacy" usłyszałam na kanale Ameriie, której wybory kilkakrotnie okazały się już strzałem w dziesiątkę! 

O "Jak Cię zabić, kochanie?" już trochę u Was czytałam i podsyciliście mój apetyt! // Remigiusz Mróz to taka trochę marka sama w sobie. "W cieniu prawa" pojawiło się jako zapowiedź już w "Kasacji", a teraz wreszcie doczekamy się tej pozycji! // Mam spore tyły w serii o Lipowie, ale "Motylek" przekonał mnie, że na pewno będę chciała nadrobić wszelkie straty! Więc i po "Łaskun" w końcu sięgnę. // Wszycy mówią o premierze "Big red tequila" więc i sama się nią zainteresowałam. Chociaż bardziej przemawia do mnie twórczość Riordana skierowana do dzieci i młodzieży. //  "Dziewczyna w walizce" zapowiada się po prostu niesamowicie smakowicie! I tak, do serii Mroczna strona od Filii też mam słabość. 

A Wy na co czekacie w czerwcu?

0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala