Sierpniowe linki miesiąca


Czuję się niemal oszukana, że to koniec sierpnia i od rozpoczęcia roku szkolnego dzieli nas zaledwie kilka dni. Zawsze powtarzałam, że druga połowa wolnego mija szybciej niż pierwsza, ale ten jeden raz wolałabym nie mieć racji. Owszem, jako student teoretycznie cieszę się jeszcze miesiącem wolnym od wykładów i seminariów, ale a) rozpoczynam praktyki, którymi jestem na równi poddenerwowana jak i podekscytowana (a na dodatek przeraża mnie wizja wstawania przez cały tydzień przed godziną szóstą rano) i b) nieubłaganie zbliża się termin, w którym będę musiała podjąć decyzje odnośnie pracy licencjackiej, a to jakoś nie napawa mnie optymizmem. Żeby oderwać Wasze i moje myśli od tych przykrych tematów przychodzę do Was jednak dzisiaj z zestawieniem najciekawszych linków sierpnia.



0 comments

Każdy Wasz komentarz witam z uśmiechem na ustach. Wszystkie niezmiennie stanowią dla mnie zresztą niewyczerpane źródło motywacji. Będę więc wdzięczna za każdy, nawet najmniejszy pozostawiony przez Was ślad i, w miarę możliwości, postaram się na niego odpowiedzieć.
Kala